Starea mea de bine s-a imbunatatit.....Arta de a fi mai talentat decat media

         Cand voi creste mare numai la astea imi va fi mintea?Cine-s eu în fața universului?Sa mai cresc oare?Si am ajuns la analiza lui RMO adevărat cu bune si rele, am crescut și evident că sunt "Mare" dar nu am minte și ce contează acest detaliu, am facut o grămadă de fapte bune dintotdeauna și nimic ca nu ma asteptam la nimic ca recunoștința și am realizat într-o zi ca sunt bun.Cum sunt bun?Ma laud singur asa ca o automultumire a mediocrității în care mă scald?Nicidecum, asa suntem noi nativii berbec bine intenționați să ajutăm pe toata lumea și nimic să dorim în schimb, poate ca-n adâncul sufletului ne dorim să schimbăm lumea în bine să fie perfecta iar oamenii pe care-i ajutăm la un moment dat să fie posibil recunoscători macar sa nu vorbească urat la adresa noastra în genul ca se uita in oglinda vazandu-si chipul și arunca cuvinte grele la adresa noastra. Cu toții facem greseli și prostii, eu recunosc ca ale mele se pot încadra doar la minuscule și infantile chiar inocente fata de ce se raportează la altii dar nu e scopul meu să fiu talentat la prostii. Am cunoscut lichele ce le freca grija vietii mele tare mult încât isi făceau un obicei în a mă critica doar asa pe ordinea de zi neavând alte exemple și au fost tare dezamăgiti cand am dispărut din peisaj și au căutat alte modele.


Bine spunea formația germană Kraftwerk în traducere: Eu sunt Modelul!Restul au fost palide copii. Cum e să fii după 7ani să te întâlnești cu un necunoscut la un interviu pe latura cealaltă a mesei și să zica: Acel RMO?Tu esti?Sa stii ca am avut laptopul tau și geanta lui de serviciu și pe amândouă scria: Furat de la RMO........Tu esti autorul unor reguli scrise celebre pe care noi le folosim în recrutarea de personal.Am dorit Modelul original Autorul Manualului nu unul ce l-a consultat pe sărite......Interesant după 7ani să constați că munca ta e recunoscută oficial, bine ca nu am murit dracului fiind apreciat postum. Sincer acele reguli le-am îngropat asa de tare pe blog si-n sertar încât nu am crezut vreodata ca le va citi nimeni. Si astfel am confirmat un lucru posibil spus de Lenin, apoi contrazis de Stalin: Gândești deci esti periculos........

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!