Salata de Rosii cu Sfarcuri











Din ciclul Prostata Romaneasca, voi incepe o serie de povestiri stiintifico fantastice cu eroi reali si personaje paranormale de prin pietele bucurestene.
Salata de Rosii cu Sfarcuri
Satul de shaorma cu buze si alte delicatese componente gen masline cu picioare si branza de tap am decis sa-mi fac abonament la piata. Putoarea din mine a concluzionat ca masina se poate parca la 800m de piata dar lenea e mare si la prima taraba am cerut rosii cu sfarcuri. Am primit ceea ce am cerut de la o taranca asudata ce arunca sudalmi fara egoism si pepeni dintr-o duba cu numere incerte la adresa unui mascul obosit din varful gramezii.Ce plata cu cardul in pietele bucurestene, asta-i pentru homalaii de birou cu curul cazut la pantalonii stramti la glezne sa le tina rahatul de foame. Cat ma holbam eu la rosiile de pe taraba, am incasat si doua remarci: Hai pune mana odata ca sta coada in loc pentru 3lei si ne prinde noaptea aici pe tarabe.Deja imaginatia mea bolnava o luase razna, cum ar arata precupeata asta care vinde in piata cu ifose de mare doamna la o nunta selecta in Bamboo.......Voi dezvolta subiectul cu alta ocazie, pana atunci, cu ajutorul mintii mele destul de nesanatoase, am considerat ca o salata de rosii se va face dupa formula chimica: Tuci, troc pentru pork si alte ingrediente magice astfel incat sa tin seara de seara atentia sporita a patrupedelor neinobilate sa priveasca catre balconul meu si sa se linga pe bot insistent ca un reflex pavlovian. Am divagat subiectul, salata a fost deturnata, mi-am facut prieteni noi in piata, ca si eu acum zic si repet obsesiv seara de seara cand ajung la piata: Eu sunt clientul.....parca intereseaza pe cineva cine mama naibii sunt eu o fata palida muncit si batut de soare.Nu am beneficiat de sfarcurile duduiei in cauza pe motiv ca erau cam borsite si am constatat ca dupa taraba se adaposteau 3 tanci posibil intarcati de un colorit aparte gen cubanezi de la mama lor trasi prin cafea macinata, posibil uitati la soarele napraznic al Texasului romanesc de Telemorman.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!