Din Ciclul Vacanta unui copil Tampit : Nu facem asa intr-o zi de JOB

         Am devenit relaxat si drumul catre job nu are pentru mine nici o intensitate emotionala, am un sef Sifilitic dar cati dintre voi au imaginat scenarii cum sa-si linseze si transeze sefii in felii aidoma vanzatorului de la Pescarie din Hala Obor ,atunci cand sunt plecati in vacante cu destinatii clare si evident toata lumea stie unde-i va gasi pret de 14zile si vacanta povestita ca a unui sef proaspat revenit din concediu nimeni nu a mai auzit in galaxie. Ce mai o vacanta de cacat, povestita de tot cacatul, pana si apa era de tot cacatul dar a inmiresmat-o el supraomul.....din care banuiesc ca nici pasarica nu a primit pentru ca a fost prea preocupat sa ne frece pe noi sclavii de birou sa ne tina ocupati cu emailuri idioate trimise la 03.00 dimineata cand s-a dovedit stiintific ca erectia la barbati este in maxim, de poti sa-i pui un cap de secure si sa crapi lemne cu ea. Si concluzia, ma duc la farmacie, aproape de job sa iau 4 recipiente de coprocultura din acelea cu capac rosu bine infiletabil dar cu alt scop si acela de a verifica debitul pe retur la injectoarele de Jaguar...., problema grava este ca vorbind la telefon, m-am trezit ca am ajuns la SENSIBLUE, farmacista ma tot privea, eu indesam in minipunga de hartie obiectele si aud: Vreau sa vorbesc ceva cu tine? Ma uit in spate si dau sa plec.... Da cu tine Radu.....Evident ca mai cumparasem si cu alte ocazii diverse pastile pentru familie dar niciodata nu m-am intrebat daca voi primi un bonus in afara de dispret din partea Doamnei Farmaciste Principala......Sa nu mai intretin suspansul, era in fapt prima fosta nevasta de a mea. Se pare ca masca nu ma salvase de la recunoasterea faciala si femeile au darul de a deveni foarte insistente. Asa ca am taiat-o scurt: Arati bine, esti sexy si ne mai vedem peste doi ani ca atata trecuse din aprile 2019 cand ne reintalnisem si imi motivase ca teoretic nu ma recunoaste......Nu, Nu, Nu fugi....Avem de discutat.....Chiar ma intrebam ce poate o femeie sa-ti comunice la 19ani dupa divort......Dar hai am zis in mintea mea ce poate fi mai rau decat sa o ascult putin si gata am scapat usor.......Si am ascultat multe pret de 1,5ore la KFC... Concluzia? Aceasta femeie a rumegat timp de doi ani legat de reintalnirea noastra ocazionala sa-mi marturiseasca ca a avut si cateva vise in care se reintalnea cu mine....Si la final textul ca m-a iubit, bla, bla, bla.....asteroizii au fost de vina ca au provocat eclipsa de luna....Pardon Divortul ca o forma civilizata de intrupere a unei casatorii. Si eu am iubit-o si atat, am capatat din cauza ei primele obiceiuri proaste din viata asta si anume atunci m-am enervat si spart primele telefoane: telefonul Bosch 608, Nokia 3310, etc, dar sa nu mint am avut si amintiri placute ce mi-au ramas intiparite, evident legate de sex ca asta aveam la 28ani: Era frumoasa si de atunci nu am mai iesit cu blonde avand ochii albastrii, am preferat femeile brunete ca pe un tipar ce l-am respectat cu mare strictete si am urat dulceata de caise sau orice imi aducea aminte de acest colorit.....in anumite zone. Am privit-o si am realizat ca orice ma atrasese la ea in tinerete se pierduse pentru ca am cunoscut altele si imi trecuse. Se pare ca atunci cand ai pierdut pe cineva, o portie de sex cu alta noua iti slabeste si erodeaza sentimentele fata de precedenta si incet incet devine neinteresanta chiar insignifianta. Nu, nu poti sa ma iei acasa, pentru ca fiecare are viata lui acum, acum eu sunt linistit si nu imi doresc un consum emotional inutil cu o femeie pe care nu te poti baza la greu si care poate ca acum a ramas singura si a crezut ca poate, poate fraierul e disponibil. Am primit si intrebarea: Esti cu cineva? As prefera sa nu-ti fac rau si nu vreau sa-ti raspund la aceasta intrebare, dar te pot lasa pe tine sa alegi orice scenariu ce iti pare acceptabil. Nu am fost rau niciodata cu o femeie dar in ultimii doi ani am cam invatat sa zic NU si atat. Nu am schimbat numere de telefon, adrese de email sau alte lucruri, consider ca a fost un capitol incheiat din viata mea si cred ca si discutia asta nu ar fi avut loc daca eu in rutina mea as fi ocolit stabilimentul. Da sunt cucerit de o alta femeie extrem de frumoasa care m-a pus pe jar si atat pe tema aceasta.

Asa ca din nou am rotit cheia in contact la Jaguar si am zis: #FuckThe Bonus. Daca va plac povestile demente by RMO sa stiti ca eu le caut cu lumanarea si nici o intamplare nu este pur aleatoare, soarta este unidirectionata in sensul: Incearca!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!