Cum am tapetat dosul mașinii cu simbolurile Democrației Galactice

 

Sunt fan declarat al multor filme, dar cum vorba aceea: Forța acționează asupra minților slabe am retestat acea zicala populară din alta dimensiune cosmica. E dovedit in acceptiunea multora ca și minciuna este un adevăr spus intr-o alta dimensiune cosmica.Ieri a fost azi in data de 20August, pe la 1.15 la intrarea in Bușteni, am fost oprit de: Soldații Galactici, evident ca-n fata mea un "Cargou Spațial" era luat la puricat și un Lemurian se jura de mama focului ca nu mai repeta abaterea contrabandei cu mașini la mâna a 50-a, ca doar nu transporta Dolomit, eu precaut am coborât geamul și am fost chestionat stereotip: Ce transportați?Unde va deplasați "leșul" Dacă aveți "marfa de contrabanda" și licori energizante către euforie și extaz produse prin fermentarea ajutata de rahatul de musca, aflată pe listele de Interdicție ale imperiului.Dacă marfa transportată are documentele in regula, dacă am toate actele vizate de Consiliul Imperial și Câte persoane suntem?Evident ca răspunsurile mele nu-l convingeau pe Bravul Soldat Imperial, posibil fata mea nu inspira încredere absoluta și privirea lui formată și antrenata in deserturile și furnalele lui Hades in lupta cu Pubienii era relativ convinsă ca as fi un Proscris Galactic deghizat intr-un Pastor cu a sa căruță plină cu suveniruri și amulete fabricate din oasele și uniformele albite de 5 sori aflați la marginea galaxiei. Evident ca o căruță cu Coviltir condusă de un om trasa de doua Turbine alimentate cu Turbidiu bate la ochi. A pus o întrebare închisă prin stație unui interlocutor ce nu părea imaginar: Ce viteza avea Fordul?57km/h a venit răspunsul vocii dincolo de neant.Profund dezamăgit a trecut la controlul faptic și fizic al Capetelor Deținute de mine ca-n Galaxie s-a dovedit clar și evident ca numărul de capete nu este egal cu numărul de cozi. A rămas puțin dezamăgit, cerceta papirusurile din hârtie de orez întărite cu compensatorii bănuiesc ce atestau ca sunt un obosit, marginal și obscur locuitor al galaxiei dincolo de orizontul celor 3 sori șezători, unde ziua de azi este și poimâine.
A privit spatele navetei intergalactice prăfuite și zice prin sintetizatorului vocal deoarece posibil se născuse in alta dimensiune și aerul puternic al Pământului ii depășea viteza inhalatorului vocal:Nu dețineți simbolul Galaxiei din care faceți parte lipit pe spatele navetei și indicatorii de viteza pe tronsoanele alocate conform legilor imperiale și e necesar sa va aplic o corecție de 1305 de credite imperiale, posibil in Ranzi. Așa ca am replicat sec: Da voi lipi simbolurile imperiale. Drept pentru care soldatul imperial mi-a restituit papurusurile posibil confecționate fin din boabe de orez și blana unor animale ucise demult in bătaie pentru a servi in prima faza ca învelitori in cancelariile imperiale și apoi reciclate ajungând documente de transpus identitati pe ele; așa ca cerberul a replicat: Trebuie sa va continuați drumul pana la destinație sigur pentru a nu va abate pe drumul paralel al pierzaniei și in afara legilor impuse scrise și Tipărite pe toate leșurile uscate de soarele raspantiilor, astfel încât sa nu încălcați legea ca acest biped din afara galaxiei arătând cu fasciculul de iluminat cu laser spre Lemurianul ce tremura de frig și al cărui viitor părea incert la acea ora intr-un univers întunecat.
Așa ca in jurul prânzului neavând ajutor necalificat o ființa bipeda gen Chewbaca foarte atașata sentimental am achiziționat din Dedeman la greu bulinele cu simbolurile vitezelor și transporturilor mărfurilor in siguranța galactice, oricum neclare pentru mine deoarece am descoperit ca dacă aveam putina voința puteam pune și cu 180.....Dar am fost mai pragmatic ca oricum nu ajuta la nimic și am murdărit dosul mașinii cu 50-60-70-80-90-100-110-120-130 și poate urma și 180......
Dacă v-a plăcut pastila de dementa vom mai discuta despre Luptele purtate in Câmpiile Sforței și decimarea unor întregi civilizații din cauza răcelii cu ajutorul unor larve clandestine de muci, Interviurile referitoare la Întâlnirile și dezamagirile unui "Tampax"

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!