Arta de a fi bufon in conditiile tale raportata la zodii

Am facut mai multe prostii de-a lungul timpului, puerile daca stau sa ma gandesc bine acum, nimic interesant de fapt, eram cam prea sigur de mine si mai dadeam in bara cate putin, apoi m-am prostit absolut si iremediabil, adica m-am indragostit de o femeie nepotrivita ce mi-a digerat 17ani din viata si parca murisem cu zile, ma rutinasem, desi eram inca indragostit si nu concepeam viata fara ea, ca apoi dupa ce s-a vazut cu inalta scoala terminata si un job pe masura, m-a lasat ca pe ultimul gunoi pe motivatia ca eu atata pot........si cu mega datorii, ca de haine si telefon mobil ultima generatie nu se putea. M-am facut de ras putin pentru ca la inceput am ratat cam toate intalnirile cu tipele bune ce le cunosteam pana am epuizat oferta pentru ca nu stiam a socializa dupa un gol de 17ani, era clar ca imi pierdusem talentul de tot, putin panicat de libertatea si singuratatea noua si brusc obtinuta, dar nu am dat fuga la ai mei parinti ca ma obisnuisem responsabil si fara cordonul ombilical al mamei. Nu aveam nici vreo masina interesanta, nici vreun telefon de top sa impresionez, la capitolul haine eram cum s-ar zice un taran original de Bucuresti, doar cu stilul de a putea face deosebirea intre ce se potriveste si ce nu. Imi scazuse si cheful sau motivatia de munca astfel incat traiam ziua de dimineata pana seara ca un pierde vara dar era bine ca puteam face ce doresc sa vad soarele de la Rasarit la Apus sau de la Apus la Rasarit la volan pe unde bateam teleleu cararile noastre de carute cu boi numite autostrazi Romanesti. Evident ca pregatirea profesionala tehnica m-a ajutat cat sa nu mor de foame platind cu o regularitate perfect calendaristica facturile in ideea ca ma deplasam special evitand plata cu telefonul mobil pentru ca-mi placea sa socializez cu oamenii, nu sa ma ascund de ei. Chiar am reusit sa pot acumula ceva in loc sa risipesc, devenisem si un pic formatat in sensul ca anumite scrieri de ale mele aveau succes asigurandu-mi un confort financiar, mai pe romaneste sa pot refuza orice job ce nu-mi convenea. Am luat la rand din dulapul de haine plin de altfel cerandu-i ajutorul unui amic stilist, constatand pe buna dreptate ca exact ce nu-mi placea mie in mod constant si era cumparat ca fiind la moda de fosta sotie pentru mine se dovedea ca fiind in top si nu un fiasco vestimentar. M-am intrebat daca sunt un fel de om neanderthalian si mi-am luat ceea ce stiam eu sa fac cel mai bine, mutra de Pramatie si Baiat Rau cu geaca de piele un pic matuita si am iesit din casa plin de incredere........Am renuntat brusc la a mai povesti damelor obosite, acrite si sictirite cu varste intre 41-47ani despre: Gloriosul Dezastru cat am suferit eu din dragoste ca oricum parea penibil si idiot sa fac asta, se parea ca materialistele si curvele erau pe primul plan si usor de gasit, dar erau libere si trebuia sa ma descurc in teren cu asa ceva, doar ca pretentiile erau mari din partea lor dorin niste tipi perfecti ce mergeau la sala si eu.....97kg la 1,74m departe de a fi modelul perfect,  inca traumatizat de o fosta nevasta profitoare, le cam citeam imediat eticheta, desi nu-mi placeau dar mergeau avand timp de pierdut, am descoperit ceva nou cu oarecare succes de inceput pe tipar: Talentul de a face pe bufonul in conditiile mele. Dovezi arheologice necontestabile despre sănătatea individului uneori nu pot fi cuantificate in bani sau alte valori daca stii cum sa vorbesti cu femeile, sau nu, unele se intreaba daca esti handicapat cand le dai putina atentie si pari inca romantic dupa intalnirea nr. 3, e vorba un pic de respect totusi fata de femeia din fata ta pentru ca este o sansa sau nu de a-ti continua viata alaturi de ea, niciodata nu am conceput seducerea un concurs cu invinsi si invingatori sau o vanatoare, pur si simplu iti cauti femeia potrivita pentru restul vietii ce mai o ai de trait. O categorie aparte de Dame vor sa le tavalesti deja si se intreaba daca nu cumva ai o tigara prea subtire intre picioare si incerci sa o compensezi cu alte calitati: Bani-Carduri-Cadouri Scumpe etc, sincer sa fiu am descoperit doar ca ma incadrez la gradul de Handicapat Mintal pentru ca am un picior mai scurt decat celelalte doua dar e bun si am o problema ca merge exact ca motorul de Ford Tranzit 2.0TDCI din 2004, te poti baza pe el pana la 1.000.000km desi masina arata ca un sifonier, are cuplu bun de una cu 80kg lejer in categoria B-C-E de ies fulgii la supratonaj. Si femeia dolofana e opera de arta Rubensiana in pat, doar sa nu aiba stuf si papura in anumite zone, dar cum exista coase electrice si umane dar si animale marca Remington ramase de pe vremea cand defrisam catelul lunar, nu m-as da in laturi sa-mi asigur un pic de confort. Am zis ca mai bine sa faci pe bufonul și nesănătosul mintal decât sa te calce alții pe cap. Mai bine sa ai un pic de elogiu la adresa ta ca individ: Ba ești retardat! Ca o legitimare a stării de sănătate mintala sa existe elogiul: Omul e nebun dar in sensul pozitiv adică poți fi nesănătos. Chiar i-am zis unei starlete după ce i-am apreciat imaginea reala ca orice nesănătos la cap: Te măriți cu mine? Și m-am ales cu o întâlnire cu ea, dar alta femeia extrem de radicalizată in viata reala si parca nu era ea ce-și etala goliciunea cu atata nesimtire pentru publicul larg. Sa fi devenit brusc timida și mantuita de păcat? Nu e posibil așa ceva, nu in lumea asta dementa, mai ales ca mie imi plac tipele brunete cu parul ondulat ca astea au nerv mai mult. Toate sunt de admirat, fara discriminare la culoarea parului, dar sa nu ne multumim cu ce pica, evitandu-le pe cele cu nasul ascutit si buze subtiri totusi, mai degraba sa ne luptam in sensul frumos al cuvantului sa le cucerim pe cele ce ne plac noua, cu cat e mai greu de prins cu atat e mai puternica in timp relatia vazuta de mine ca un Berbec ce sunt, poate ca-n subconstientul meu am renuntat sa mai caut Nebuna Suprema din aceeasi zodie ca mine neavand la cunostinta sa fie vreuna libera de contract, inca nu mi-am pierdut speranta dar pana atunci ma descurc local. De fapt o femeie din zodia Berbecului dupa 35ani daca este libera si nemaritata clar este cu o doaga sarita de la cap, pe Romaneste zis e Nebuna. Am constatat ca nocive sunt anumite relatii din proprie experienta: zodiile Fecioara si Balanta, bune si devotate, familiste dedicate, dar nu mie cel ce nu stia sa gateasca si nu se implica cu stilul meu. zapacite, uituce si sucite sunt Gemenii si Racii-Dracii, cu Pestii nu merge treaba pentru ca aceste femei sunt la un nivel de trairi aparte si extrem de evoluate spiritual, mai raman Leoaicele, dar astea s-au cam terminat ca locurile bune de parcare in centrul Bucurestiului, concluzia mai raman Tauroaicele dar pe astea le evit eu din cauza raportului de forta pe coarne Taur-Berbec pentru ca te trezesti ca dau cu tine o tumba in aer de nu stii ce te-a lovit. Restul zodiilor nu am avut curiozitatea de a le intalni din varii motive, adica lipsa de timp. Concluzia este realista si simpla: mai astept sau mai caut o berbeaca? ca asta imi doresc cu adevarat pe riscul de a mai ramane singur si-n urmatorii ani.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!