Arta seductiei-Atacul autistilor

            Atacul Autistilor Nu voi intra in detaliu spre nemultumirea unora despre cum interactioneaza unul ca mine la intalnirea cu un Autist autentic, dar pot spune cum interactioneaza unul ca mine la intalnirea cu un idiot catalogat de mine ca fiind Autist retardat in termen de alint. Si nu este un casting la Romanii nu au talent. Acelasi decor sumbru de cabinet veterinar la prietena mea Veterinara, sunt indragostit de blonda asta inalta cu parul lung de culoarea nisipului pe o plaja torida si stilul ei de a se imbraca vintage din filmele anilor 70 cu parizience bune si fuste scurte avand in picioare cizme mulate lucioase pana la genunchi.......Numai ochii ei de culoarea nefireasca a peruzelelor ma determinasera sa imaginez o schema asa complicata.......M-am trezit din visul erotic cu blonda, incasand o palma dupa ceafa.....deci aceeasi pisica diabetica la insulina, aceeasi familie de sadici adica eu, dar lipsa mama, inlocuita cu Nepotu, evident ca nu e Nepotu Suca de la Nea Marin si evident sambata seara, gonise si asta doua prietene drept pentru care era nervos......Tare alambicata poveste nu-i asa? Eu vin din Militari, Cabinetul e in Pantelimon....... Doctorita e prietena cu mine sau asa cred in mintea mea, din cauza mea am ars doua revelioane impreuna, pur si simplu ne-am inchis in casa si am uitat sa felicitam agenda telefonica pana pe 03.ianuarie....Dupa aceea fugea si motiva telefonic ca e femeie serioasa cu gandul unei relatii stabile.......Nici cu artificii nu am tras, am baut sampanie ca un porc cred si din pantofii ei ascutiti cu toc.... Nici eu nu mai o sunam cu lunile dar ea revenea mereu......Pisica e Motivul impacarii si e detinuta de mama in Titan......Trebuia cineva sa o aduca pana la cabinet si Nepotu a parut Victima Statistica Ideala......Oricum o freca acasa.........Schema complicata de a reintra in gratia blondei........Vin doi popleci, pokemoni, cocolino impachetati, ce mai tura vura doi salami impaiati cu un Buldog Francez, zici ca i-o trasese cineva in bot si invariant fiara ma studia cu mare interes culinar. Darth Vader prin inhalator parca respira mai usor decat acel Buldog Francez....... Aveam si de ce, mica Sara adapostita la caldura in geaca mea a scos o bucata de coada si o flutura in fata bestiei cu ochii bulbucati ce misca ochii exact ca mecanismul de stergatoare de parbriz al masinii...... Nepotu privind scena zice catre mine: Ba asta-i retard, te priveste lacom! Mai stam noi putin si unul din proprietarii cainelui senil ne privi serios si zice: -Pisica-i comestibila? Nu stiam sa rad sau sa-l intreb pe individ ce decizie va lua in privinta ochiului unde va fi scuipat. Ma salveaza Nepotu: Ba asta-i Autist, catelu-i imaginar si joaca singur in liga. De la Nepotu nu ma asteptam sa dea oarecare dovezi de inteligenta fiind o versiune a mea anterioara ramasa in stadiul de finisare primara.... Nu era cazul sa traumatizez pisica asa ca am tacut din gura si am incercat sa gasesc locul maidanezei mele pe o plansa foto cu diverse modele de pisici, da si pisica avea draci pe ea, scosesese absolut toata coada si o vantura prin fata cainelui ce acum cat era el de pitic sarea ca o guma si dorea sa apuce coada pisicii.  Nu o sa aflam niciodata adevarul chiar daca el este evident in ochii nostrii: o mingiuta de cauciuc portocalie a aterizat la picioarele potaii de nicaieri si au disparut amandoi din raza noastra vizuala pe usita de iesire decupata in marea usa de acces a cabinetului. la care unul din retarzii din fata noastra zise: Ba cainele asta-i autist?-Poate-l calca troleul!
           Dupa ceva timp am auzit o frana puternica si atat.......A aparut si Nepotu dupa ce fumase o tigara si zice vesel: Aia o sa fumeze cainele acum ca e intins ca o balega pe carosabil.......
Ma regaseam intr-un scenariu dement din Parazitii....doar ca eu eram actor live in acest film.....Blonda se sprjinea de tocul usii, ma privea cu ochii ei in care eu nu cutezam sa ma uit, pierdut privind in jos.....--Sa inteleg ca asta e pe bune a III a noastra intalnire?-Cand te maturizezi?-Noi nu putem fi normali?
-Hai intra in cabinet cu asta mica.....Femeia aceasta m-a cucerit pentru ca vorbeste asa de dragastos si gingas cu aceste mici necuvantatoare incat in mintea mea se derula o intrebare simpla: Mai am sanse sau nu la bunatatea ei......Nu o sa va zic niciodata adevarul dar am deconspirat doar cum mi-am petrecut Revelionul 2018-2019 si 2019-2020
Asta a fost pastila de dementa pe seara asta voi mai adauga si altele.....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!