Ce invatam din experientele bune sau rele?

        Este greu de explicat dar niciodata nu am fost lipsit de curaj si atunci cand mi-a placut o femeie, esecul nu m-a descurajat niciodata, am luat o pauza pentru repliere si am insistat, am lasat un pic de timp si iar am insistat, nu am exagerat insa sa nu para o hartuiala pentru ca am si altceva de facut in viata, dar cel mai mult a contat experienta esecului scris si anume analizand mesajele primite pentru imbunatatirea Eu-lui personal. Nu am pastrat dar am memorat toate concluziile pentru ca nu recitirea era importanta ci repararea greselilor. Astazi am incheiat inca un capitol ce ma lasase cu anumite intrebari si am constatat ca femeia moderna are clar probleme de soft si incearca sa se regaseasca dupa alegerile gresite ce i-au marcat si amprentat viata. Nu este scopul meu de a fi salvatorul de suflete deoarece si eu am fost ejectat poate din lipsa de talent sau alte motive dar sunt uimit cat s-a degenerat lumea in jur si primeaza alte valori morale. Am facut nebunia si am stat de vorba cu EA care imi lasase un pic de gol in suflet crezand ca voi afla ceva mai interesant dar nu am gasit decat o mare lacuna si o persoana in cautarea identitatii de sine. I-am zis in incheirea celor 10 minute petrecute impreuna: Te las pentru ca esti la job, am sters din agenda telefonica numerele de telefon si mi-am platit RCS dar relaxat ca am mai incheiat un capitol aiurea. In carti poate ca femeile cedeaza la multele dovezi de atentie ale unui barbat, sigur sunt scrise de barbati ce o vad ca pe o papusa sau mai rau: vesnic disponibila, dar sigur in realitatea alaturata noua, personajul lui James Bond ce le calca fara suflet pe toate, nu este real, chiar si criticii au tras concluzia ca Moldoveanul ala de Daniel Craig l-a deteriorat pe Bond intr-un psihotic. Toata lumea are traume, cred ca femeia ce a purtat dialogul cu mine astazi chiar are traume mari si periculos de intiparite. m-am uitat la ea cu atentie i-am privit ochii si am realizat ca nu este de mine, am o viata prea linistita acum si plina de nebunii sa mai pierd timpul, dar a meritat discutia. Poate ca ea crede ca a repurtat o victorie si zice: Altul caruia i-am rupt sufletul in genul: Next, Next, nu a fost sa fie, dar eu am disecat toata discutia cu ea si analizat cuvant cu cuvant ce a zis si o voi cataloga: Incapabila Emotional. 

Ma bucur ca sunt eu reparat sufleteste si ranile fizice suferite pe data de 09.08.2017 sunt vindecate, cicatricile imi vor ramane fata si pe corp toata viata dar nu m-am dat batut si am supravietuit, asta la inceput a fost pedeapsa mea, pentru ca nu ma acomodam eu cu lumea de aici, mi-a fost un complex in acesti ani pentru ca eu nu ma vedeam reparat avand acele 17 schije ramase in corp, eram dornic de actiune cand priveam magazia blocata acelui M16 din maini si am decis sa iau de jos AK12 si in acelasi timp ma infioram ca din mine in acele momente iesea altcineva rau si surd cu gingiile insangerate si pofta de sange, abrutizat de ceea ce a fost silit sa vada si sa nu inteleaga cum la marginea civilizatiei exista asemenea acte de barbarie crunta ce le face omul altui om fara sa se simta deranjat sau vinovat, mai degraba indreptatit si imputernicit aparent intr-o stare de normalitate ce le-o dicteaza o religie habotnica si plina de intunecime. Bat campii clar si fug la alta tema dar acum multi ani gandeam ca fericirea vine la un pachet: Cine are fata si masina? NU conta masina ca valoare, dar iti asigura mobilitatea necesara de a te duce dupa fata cu adevarat. Anul trecut m-am simtit cel mai fericit cand am dormit pe plaja in Vama Veche pe un pres ordinar si am petrecut cateva clipe in soarele zilei de 22.09 ce nu trebuia ratat din cauza vreunei Dame prea enervante ce ar fi zis: hai sa ne plimbam ca m-am plictisit sa stau asa sa privesc marea sau mai rau: Marea imi face rau.......Mie imi place sa privesc si sa sorb din privire marea si atunci ce rau ar face marea unuia care nu se mai satura de ea? Am realizat ca nu mai trebuie sa faci ce nu-ti place in viata, sa stai doar de dragul unei conveniente sau sa inghiti atatea din partea unei persoane ce nu te merita. Nu trebuie nici sa fii un badaran sau mitocan cu femeia de langa tine, unora poate le place si se simt bine in rol de victime, femeile se hranesc cu atentia si iubirea barbatului de langa ele, sunt aidoma unor flori ce se usuca. Priveam indiferent avantajul locuintei tip Stup de Albine, de ceva timp cum vecina mea: Cristina Blonda, tot punea lucruri in saci la gunoi si am realizat sambata cand am vazut-o ca pleca cine stie unde, ca avea un tatuaj deasupra gleznei......Da l-a dat pe barbatul ei si ala era insemnul de Femeie Libera. Nu a fost decat o constatare dar ala chiar seara de seara venea beat acasa si se pisa in lift.....Poate ca ii asigura o stabilitate financiara dar nu e treaba mea sa fac presupuneri nefondate, clar ca aceasta femeie murea cu zile....Nici eu nu sunt sanitarul nimanui......

Ganduri marete dar libere pana la urma si intr-un final cine este mai castigat: Victor personajul din cartile mele sau EU care de fapt sunt Modelul Original si le comit cu o dovada de iresponsabilitate cronica in a simti ca traieste cu adevarat.........Ce zici te bagi in povestea mea reala? Sa mai urmarim noi aventuri sau sa dam nastere la noi aventuri?







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!