Arta de a merge mai departe



    
Ca mi-am rupt mana, nu este nimic interesant, dar ca am devenit stângaci, aici este de discutat.
Este ca și cum te-ai lovit la cap, ai fost în coma și te-ai trezit după 10ani dar nu mai poți merge in motivul ca mușchii s-au atrofiat din lipsa de miscare. Am zis ca un retard: Deci devin "Stangaci" și am trecut la acțiune. Am început recuperarea fizica a mâinii drepte pentru ca orice lucru îmi părea greu de prins și obținut, clar ca lovitura la cap își spunea cuvantul.
Condusul masinii nu a fost chiar asa de greu pentru ca foloseam doar palma sa imping selectorul.
Primul soc, prima deziluzie a fost mersul pe bicicleta, nu puteam tine ghidonul drept și nici frâna sa pun, ca maneta este pe dreapta.....Am mutat soneria și oglinda pe dreapta ca sunt prea puțin folosite și am pus maneta de frână de mana pe stânga. Totul este legat de percepția cu stânga. Te obișnuiești și mergi înainte.
    Îmbrăcatul.....deh alta încercare....degetul mare de la mana dreapta...acum total inutil când înainte toți nasturii ii încheiam cu el....cel mai greu lucru sa închei nasturii de la pantaloni și legatul la șireturi....Aici ca am slăbit 15kg a fost de ajutor ca am început sa tolerez durerea de a-l mișca și zic doar: Duca-se dracului...La încălțat este mai interesant dar am aplicat arta "prefabricatului" adică leg șireturile înainte la gumari sa mai alintam încălțămintea și exista " Incaltatorul" adică acea limba de ajutor la încălțat și am reușit sau as zice ca și asta mi-a ieșit.
Cel mai interesant a fost interacțiunea cu oamenii.....Am aplicat un alt principiu la inceput: Dacă nu ești bine pe picioare, stai acasă și te odihnește și când poți merge, ieși din casa. A fost cam penibil la prima vedere când am ieșit cu "Geniul intunecat" adică cu EA, ce este obișnuită sa pună pe toată lumea la punct și sa-i taie inițiativa dar am studiat și reanalizat toate mișcările intrând decis. A fost dezarmant când am încercat sa desfac sticla de pet mica cu pepsi la 0,5 cu mana stânga și nu puteam roti capacul neavând dexteritatea necesara și apoi sa nu-mi iasă din prima, sa apuc sticla în stânga și cu podul palmei drepte cuprinzând cu degetul mic al mâinii sa încerc apoi sa desfac dopul...Mi-a ieșit si asta. Mi-a ieșit și întâlnirea pentru ca am compensat lipsa de dexteritate cu încrederea în mine.
Femeile frumoase si destepte sunt pentru mulți intimidante, dezarmante și te demonteaza din cuvinte pe motivul simplu: Experienta si avand multe victime la activ dar tot femei sunt și au aceleași pasiuni sau dorințe atunci când sunt singure. Am mers pe principiul ca atunci când se eliberează locul în viata unei femei frumoase și stilate de către un individ prea delasator sau îndeajuns de leneș sa o aprecieze, merita sa încerci sau mai precis sa reincerci din nou sa o recuceresti chiar dacă soarta îți este un pic potrivnica, poate un telefon scurt cu sau fara ocazie, dar în viata lucrurile nu te iau pe pregătite ci mai degrabă pe nepregatite. Și dacă nu te simți complexat ca metaforic ai zice ca ai ajuns la întâlnire în papuci plecat în graba, asa am fost ei cu mana dreapta mai nătâng....Am reaplicat si pledat in principiul Bufonului incepand cu glumele sa o fac sa se simtă relaxata.....Pentru ca ea este relaxata ca si mine in viata de zi cu zi. Este greu sa-ți recuceresti fata pierduta cu un timp înainte pentru ca DA ea este și poate ca experienta din a o fi pierdut-o și experienta de a fi întâlnit și altele după ea intr-o confruntare a caracterelor și vointelor ce uneori duce la rezultatul așteptat adică la eșec, a dus la un câștig de data aceasta: Suntem amândoi maturizati.
Faptul de a fi vorbit din nou cu ea acum și faptul ca în ciuda lipsei mele de dexteritate cu mana dreapta a avut un castig: Am captivat-o și i-am trezit interesul realizând la final când i-am cuprins manuta ei frumoasa cu degetele lungi ca am câștigat-o din nou. Nu este un joc cu trofee omenesti constient in fapt decizia ei și aparent mi-a lăsat impresia ca eu sunt câștigătorul dar aici nu este un joc: Care pe care ci doar o reîntâlnire în care am realizat câte am pierdut, fiind nevoie sa avem alte experiente în a ne da seama ca ne-a fost bine împreună și am fost amândoi îndeajuns de ambițioși sa avem de pierdut pentru ca nu am știut sa vorbim unul cu celalalt. Ne era prea bine și deodată prea multa mândrie sa trecem peste o copilărie banala și neînsemnata. Eu știu ca ea a vrut sa încerce și o alta experienta cu un altul aparent mai interesant decat mine la acel moment și a crezut ca-i iese iar pentru mine avea nevoie de un pretext de despărțire. In noua relație a jucat un alt rol care nu i se potrivește în încercarea de a se irosi fugind apoi la un altul și altul. Poate ca a realizat ca fuga asta nu o sa tina la nesfârșit.
Constient sunt in partea de vina mare ca am disparut efectiv si nu am dat nici macar o vorba de bine sau rau candva mesajelor ei.
Nu-i asa ca totul este o imagine deformata a lucrurilor ce sunt altfel decât par?
Pana atunci nu stați în casa, nu fiți lenesi și nepăsători sa nu pățiți ca noi ce am stricat un lucru bun ce mergea bine și acum l-am reparat cu greu sau asa credem, dar ce mai conteaza cand suntem impreuna.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Cainele ce a baut prea multa cafea!