Sodoma si Gomora sau intalnire de gradul III cu Martorii lui Iehova in viziunea unui Crestin


Eram la MacDonald sa bag un meniu de Pork cu hrean si bum s-a zguduit masina usor cat sa-mi dau seama ca din acel moment pot exista fiinte cu interes comun si anume nefericirea de a fi intr-un loc si moment prost ales de karmele universului, am si un obicei prost sa trag frana de mana la masina sa nu fiu eu autorul si inchipuidu-mi ca nu-i nimic si nu se poate intampla ceva rau, asteptam la geamul stabilimentului in continuare consultand bonul de achizitie, apare un tip timid din spate evident ravasit de o boala ereditara ca avea parul alb posibil fiind fiul nascut al unui incest cosangvin var-verisoara, imbracat la costum negru si tiand o carte in mana cu o cruce aurie stridenta pe coperta, posibil Biblia lui Iehova: Va simtiti bine? ma intreaba el. Eu da dar tu? 
Nu cobor pentru martorii lui Iehova si nu ma convertesc in parcare ii zic omului. Esti bine si dumneata? Da eu sunt mai putin dar sanatos si cu voia Domnului datorita acestei bune lucraturi divine am scapat de data asta din incercarile Ghenei Satanice; baga text omul ecumenic la costum. Intre timp am primit pachetul cu Porkul si plec. Se aude un trosc si aud in spate un harsait. Intrase in spate la tancul meu un VW UP si evident ca ramasese agatata fata masinii lui in carligul de remorcare. Trag pe dreapta langa tramvaiul de copii si omul cu biblia zice: Mergi pe drumul tau brav crestin fiu ratacit al lui Iov si Lot, nu te intoarce sa vezi flacara sodomei si sa fii transformat in stana de piatra ca sotia lui Lot. Nu tineam sa devin curios, dar circumspect priveam costumul omului cum din cer fu botezat cu gainat de pasare, eu citisem cartea Amintiri despre viitor de Erich von Däniken, nu eram chiar pe dinafara, m-a mancat in cur  a face o conversatie sortita Nulului pentru fraier.....sa-i zic omului ca poate s-a izbit de Chivotul Legii si a fost curentat la propriu ca la figurat nu am tangente cu secta lui tremurici.
In concluzie ca se racea mancarea l-am intrebat ce prefera Politia sau un Constat Amiabil ca eu nu ma cobor la el sa vad masina ca si am premonitia ca bara mea e doar zgariata si-l rog doar sa puna dopul la loc pe carligul de remorcare fiind clarvazator, evident ajutat de camera de marsarier. Am scris intr-un final un Constat Amiabil apoi ne-am pozat mai ca la botez nasul cu finul si un selfie de despartire inclusiv masinile cu avariile, deja omul credea ca are un nou adept sau prozelit in limbaj bisericesc ecumenic.
Concluzia e simpla: tot un Sandwich de Pork cu hrean rece si juma de litru cola pe cartofi raciti si tari am avut parte. 
Daca ma raportam la Stonehenge imi cadeau de pe acoperis parasutisti cu deltaplanul oare?
Sau mai rau paranormalul ma izbea cu vaci din cer ca de ploi cu broaste sau apa rosie ca sangele de la nisipul desertic sunt cam satul......Daca v-a placut pastila de dementa va rog sa ma anuntati.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!