Actiunea aspiratorul groazei.






Actiunea aspiratorul groazei.
Se spune ca asemanarea dintre o femeie si o tornada este ca amandoua iti iau totul intr-o clipa, dar macar una te lasa in viata.Satul sa fac naveta de la ai mei parinti cu aspiratorul dosit intr-un sac menajer infasurat cu o pilota, am decis achizitia unui produs pe criterii tehnice, nu pe criterii estetice.Intre timp in ultimii 17ani se pare ca viata a mai evoluat si au aparut produse competitive, unele fara sac, altele cu lichid, la mine erau 3lucruri absolut clare in mintea mea: Sa aiba putere mare, sa nu faca zgomot si sa munceasca singur daca se poate.Am inceput o introspectiune pe net si nu am aflat decat ca Uniunea Europeana a limitat puterea la maxim 1300w-1400W din motive de ei stiute fata de Raketa Ruseasca aflata inca in servici dupa aproximativ 40ani in slujba alor mei si multe seturi de carbuni, perii si rulmenti schimbati. Daca prindeam coada pisicii nu mai scapa.Am constatat ca aspiratorul intre timp si-a deturnat putin si destinatia in sensul ca poate trage si mucii unui copil mic, chiar imaginam cum pot fi locuintele tapetate cu creier de copil mic si chiar gasesc vinovat acest aspirator de lipsa de creier a unei intregi generatii.Am hotarat sa intru intr-un mare distribuitor de produse electrocasnice, brand mare dar personal total dezinteresat posibil demotivat de factorul salarial, intr-un final dupa ce am admirat circa 20minute standul ca boul din ce in ce mai deplasat de la scopul achizitiei si debusolat, a aparut o fata binevoitoare dar total lipsita de cunostinte, la toate intrebarile mele stereotipe gen: cat consuma, ce face, ce accesorii are, are nevoie de sac, etc, etc...saraca intreba peste raion alta piesa ce ne indica consultarea netului si explicatia simpla: La noi clientii vin deja consiliati sa cumpere un anumit produs. Dar privind la raioanul cu masini de spalat am vazut o mamica la vreo 37ani cu doi copii dupa ea ce studia cu mare interes o masina de spalat. Asta-i profesionista mi-a trecut prin cap!M-am dus, m-am prezentat si am expus problema simplu: Vreau sa-mi cumpar un aspirator.Femeia chiar a fost de nota 10+, mi-a expus un intreg pomelnic de avantaje si dezavantaje, a vorbit exact ca-n reclamele TV, buget, accesorii, utilitate, timp de exploatare, sac sau nu de colectare, accesorii ulterioare, probleme de garantie si servisare, zgomot, ore indicate, suprafete de lucru si periodicitate de curatare, culoare, rezistenta la soc, imbatranire a materialelor in timp scurt, calitatea brandului.La finalul a 25minute eram deja cu produsul achizitionat in brate, nu-l nominalizez, dar l-am testat si am constatat ca am fost consiliat profesionist.Cred ca daca as fi urmat sfatul familiei as fi achizitionat varianta Facelift a Raketei Sovietice sau a Idealului Romanesc.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!