Telekaka reteaua saracanului


Cei ce detin cartele in reteaua Telekaka sper sa nu se simta jigniti in vreun fel si chip dar imi mentin parerea ca toti saracanii si retardatii au acces si numere in defuncta Cosmote.
La un moment dat suna telefonul personal noaptea si un copil cretin cerea si debita diverse lucruri, vorbind necuvincios chiar, cum necum mama era bolnava si orice telefon ma punea pe jar raspundeam instinctiv la telefon, o data de doua ori, de 3ori un numar de Cosmote-Telekom, enervant, l-am bagat la numere nepermise, suna cu numar necunoscut apoi, la care din principiu nu raspund, si a inceput cu SMS-uri dar aici identitatea apelantului a fost deconspirata iarasi si evident acel numar.Mi-am clocit mintea fix 30minute la blocajul pe podul Grand si i-am compus un text pe care l-am reprodus ca pe o poezie dupa o compunere bolnava, ii auzeam respiratia in telefon si convorbirea s-a incheiat asa cum am vrut eu.Nu sunt bolnav mintal dar ce am clocit atunci de nervi in blocajul de trafic cred ca a scapat necatalogat in analele manualelor de psihologie.Nu a mai sunat pina-n ziua de azi!
Dialogul trebuie reprodus inclusiv cu debitarea de tampenii.
Alo familia farmacucu?Il caut pe Gegil!Asta-i copilul cretin stresant cu dialogul lui pueril.
Da Gegil nu mai este printre noi, i-am facut felul cu acid din baterie si acum urmezi tu: o sa-ti vacuumez ochii cu mufa, voi infige o furculita in traheea ta sa-ti trag limba cu ata prin glanda formata de gatul tau fara capac, cravata columbiana va fi un mic mizilic, dupa ce-ti voi desface capacul la cap si creierul tau se va scurge la canal, te voi macera in var nestins si-n solutie de amoniac sa nu-ti mai recunoasca nimeni amprentele iar degetele le voi zdrobi la menghina cu tesla, nu vei fi de acum in siguranta niciodata in pat cand vei stinge lumina si vei incerca sa dormi, te voi trage cu andreaua prin salteaua de relaxa si vei fi sufocat cu giugeaua de desfundat wc-ul.Sangele tau va fi folosit la irigat gradina din fata blocului, unde voi planta picioarele tale pe post de rasaduri.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!