Salamul de Gostat mit sau esec de vanzare

Am luat inainte de sarbatori faimosul si mediatizatul Salam de Gostat care chipurile ne-a hranit copilaria in anii ante decembristi dinainte de 1989 mai pe romaneste si am fost foarte dezamagit de gust si reteta.

Nu m-am lasat batut si am zis sa-i reevaluez reteta si sa o duc pina la capat si anume am cumparat inca 5 bucati si le-am aplicat 5 tratamente dupa cum urmeaza:
1. Una bucata am agatat-o in balcon pe sarma de rufe ferita de vant si ploaie si dupa 6 saptamini pot spune ca e bun la gust-recomand la altii
2.Una bucata am aruncat-o in frigider cu eticheta -A nu se manca! si la fel dupa 6 saptamini acelasi gut de vita fiarta prost a persistat-nu recomand.
3.Una bucata am legat-o intr-un saculet de canepa si l-am atirnat de bloc in afara balconului si a devenit salam de sibiu foarte bun.
4.Una bucata am bagat-o in boxa la subsolul blocului la fel in saculet de canepa in dreptul aerisirii de afara si de asemenea a devenit foarte buna comestibila s-a cam uscat si partial a devenit ghiudem.
5.Una bucata am bagat-o tot in sac si am batut un diblu linga bloc afara exact in dreptul gurii de aerisire la hota de la aragaz.Asta a fost fenomenala de buna si a iesit chiar afumata.Mai bag 2dibluri si mai atirn de bloc asa ceva.
Atentie nu incercati acasa asa ceva in aer liber din cauza pasarilor care mi-au casapit niste carnati pentru studiul individual.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!