Cainele ce a baut prea multa cafea!



Cainele ce a baut prea multa cafea!

In contrapartida la filmul: Omul care stia prea putin, am iesit de dimineata la ingemanatul zilei cu noaptea sa ma plimb cu bicicleta printre blocuri, credeam ca sunt singurul dar am avut surpriza sa constat ca multa lume isi plimba patrupedele si nu respecta nici o regula a bunului simt pe principiul: Da lovitura si fugi, daca ziua au sentimentull responsabilitatii, seara produc cactusi, carnati in suc propriu in fata blocului, nu-i strange nimeni si chiar sunt suparati ca-i privesti. Asa am avut surpriza sa fiu admolestat verbal de o dama, vecina de la un alt modul al blocului cu un beagle obez culoarea cafelei cu lapte si ochii insangerati ca dupa o petrecere nocturna curmata brusc la venirea patrulei PLC s3 de cartier ce mi-a replicat obraznic fara sa o intreb: Ce vrei domne, a baut prea multa cafea azi noapte cainele si acum e nervos ca are activitate la defecatie prin metoda saniutei. Eu sincer m-am gandit obscen: Cine dracu i-o trage si lu grasa asta tanara cu un mare apetit de conversatie care fumeaza tigara dupa tigara din cot asa nervoasa si tremura ce miroase ca o scrumiera de microbuz de calatori navetisti din Palazu la ultima cursa, cred ca acel caine este mai norocos decat stapana ca poate sa faca si el ceva cu folos pentru organismul sau la rasarit, asa ca m-am facut pierdut pedaland strasnic.
Asta-i pastila de guitat pe dimineata aceasta.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe