Arta Fumatului-Arta Seductiei 09.08.2021

             Fumul pe care il adori si parfumul femeii ce o iubesti? Nu-mi placea fumul inspirat de tigara, stam seara dupa job si efectiv inainte de culcare, ma inmuiam in cada minim jumatate de ora sa-mi iasa mirosul din piele. Nu eram si nu sunt un vicios cu fel si fel de tabieturi si degetele ingalbenite de nicotina, pentru ca nu stapanesc arta fumatului. M-am apucat sa fumez dupa multi ani de la absolvirea liceului in Afghanistan in 2017, sa am ceva de facut si de cele mai multe ori aveam degetele pline de mizerie de pe multele piese si subansamble desfacute ale masinariilor si utilajelor ce duc greul unui razboi intr-un loc numit plastic: La Rascrucea Civilizatiilor....ce pentru multi baieti buni este loc de pierzanie, acum pentru ca nu s-au mai intors, plecati ca si mine in cautarea unui job platit intr-o Europa Nesimtita ce considera ca Barbatul dupa 40ani este deja batran pentru un job si-i prefera pe cei tineri si fara experienta

            Hai sa derulam intr-o dementa evenimentele, reintors prin 2018, avand timp liber mult, am sunat-o pe EA, pentru ca nu eram genul sa se plictiseasca asteptand femeia sa faca primul pas si asa este natura mea de rapiditate, vorbeam cu ea dintotdeauna dar nu in clasicul sablon saptamanal, mai degraba de 3ori pe an: Craciun, Revelion, Paste, deci nu ma incadram in cliseul unui hartuitor.....desi sora mea imi spunea sa incetez ca nu va duce la nimic bun povestea asta. Nu, nu am devenit un fumator curios sa aflu istoria viciului si nici sa incerc tot ce este nou in materie de Dame fumatoare. In dupa-amiaza in care ne-am reintalnit deja aveam pachetul de Camell in masina nedesfacut si cum intarzia, stand afara, mi-am aprins o tigara si am inspirat un fum intens sa am o viziune clara a ceea ce ma astepta, adica nimic, ma asteptam sa ma concedieze rapid dupa acea intamplare, acum pentru ca aveam o prima intalnire cu adevarat. In oricare din situatii ai fi, ai incredere in tine, nu te pierde, fii concentrat ca instalatorul ce-i curge apa la greu pe cap si trebuie sa rezolve avaria.... nu-ti bate capul cu urmarea, norocul este ceva schimbator si imprevizibil, chiar mi-am propus sa-mi largesc viziunea si sa ma intalnesc si cu o alta in timp ce ma vedeam cu EA, acest lucru iti ofera un confort de siguranta si o larga viziune asupra placerii tale. Tineam aiurea tigara intre degetul inelar si mijlociu, zambeam pentru ca urma sa ma intalnesc meteoric cu femeia cea mai frumoasa cu ochii de culoarea cafelei aromate. Tigarile au umplut momentele de tacere pentru ca asteptarea poate fi uneori ucigatoare si de ce nu pe vremuri ca pe o modalitate acceptabila de apropiere intr-un cabaret obscur, o frumoasa cu zambet dramatic iti solicita un foc tinand din varfurile gratioaselor degete o tigara lunga si aparent neinceputa, ce mai un subiect de seductie erotica plin de promisiuni nerostite....Ai un foc? Am auzit in spate..... Da-mi tigara ta.....I-am dat-o, a tras un fum adanc inspirandu-l in piept apoi m-a sarutat direct pe gura cu o revarsare de fum plin de aroma parfumului ei, inlantuindu-ma de gat, mi-am pierdut echilibrul cazand cu spatele pe capota masinii dar nu mi-a venit sa-i dau drumul, am respirat aerul odata cu ea. Cuvintele au lipsit, deja timpul ne transformase in fiinte secundice si am avut impresia ca nu existase EU ca simbol al egoismului si individualismului niciodata, mai simplu eram Deja NOI.

    Acesta este unul din zecile de motive pentru care am iubit-o si mi-a umplut tot timpul, a devenit o pasiune, am fost indeajuns de preocupat si devotat ei sa nu mai am timp de pierdut cu altele......

Daca v-a placut pastila de Dementa azi cat mai am o zi de Concediu ma bucur: Sfat gratuit: Sa nu lasati sa plece si pierdeti o femeie pasionala in viata aceasta. Niciodata!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!