Arta seductiei-Prăjituri și retete.

    Nu am talentul și răbdarea necesara să confectionez o prăjitură deoarece consider că raftul de la Auchan are oferta relativ completa imi a satisface dorința de dulce, dar omul daca nu are ce face isi gaseste ceva de făcut în timpul liber. Poate ca aerul meu de bursuc retardat a dat speranțe pentru Veterinara blonda cu picioare lungi si vintage, venită din alt oras unde oamenii sunt mai inceti la minte și vorbesc relaxat cu un oarecare retard mintal spre deosebire de unul ce vorbeste rapid și neaoș ca mine, asa ca am primit cu oarecare suspiciune invitatia (Ce sa caut acolo....): Hai ca-i fain la clubul de făcut prăjituri.......Ma asteptam gândind preconceput privind in ochii ei cameleonici ca voi agita o cocă răsucită bine ca un prosop de baie ud în care unul va scapa țigara și alții vor rade de mine: Hhhhhhbh, apoi drept pedeapsa ca am gresit reteta voi fi silit să rumeg până la capăt o cărămidă arsă îndeajuns de mult datorită neatenției mele. Nu e nici ca la TV, dar constat ca lumea în afara de fitness și selfiuri mai merge si la un Club de prăjituri.......Dacă va gânditi ca puteti agăța sau socializa aveti oarecare sanse pentru ca am constatat că erau o grămadă de personaje relativ dubioase cu fete Dickensiene si ochelari demodati in acceptiunea mea, îmbrăcati după moda anilor 70-80 ai secolului trecut, tipi cu plete gen Luzari Expirati și tipe bune cu tatuate anormal atasate si agitate nefiresc de acei sinistrii sau nu chiar indeajuns de hotarati să facă o prăjitură veritabilă, dar am gândit obscen de bolnav: Corporatistii astia sunt aici sa învețe a face prăjituri cu marijuana asa ca sa-i ajute in procesul de invatare, m-am pus pe treabă și eu, mai mult ca sa nu ma fac de rusine.......Nu a strecurat nimeni absolut nimic in afara de dulceata in prajitura pana la final. Partea de prelucrat coca e cam penibila ca o frământăm de-i sareau dracii din ea, toata lumea lucra calm in jur si parea un ZEN alcatuit cu talent ca mie imi venea sa o iau si sa o arunc de perete în speranța că voi scapa de această prima faza obositoare dar nu a fost așa, profesoara chiar a venit la noi la masa si ne-a recomandat sa bagam mainile in coca, ne-am strans chiar de degete cu emotie, femeia de langa mine aparent stia bine ce facea acolo sub coca plina de pasiune si dorinta.....apoi intr-un ritual ciudat de initiere ne-a ajutat să trecem în faza următoare a pregătirii acelei prăjituri despre care nu voi spune ce și cum se numeste dar are vișine în ea, desi cu o franciza Fornetti în apropiere as fi închis cazul devreme ca un blatist ce sunt. Într-un final am finalizat acea prăjitură ce a dat și oarecare semne de inteligenta în sensul că a crescut mare, fara sa aiba gura si ochi asemenea Omului de Bezea si a fost buna la gust. Raman la punctul de vedere personal ca a fost o chestie exotică sau erotica total dar data viitoare nu mai pot fi păcălit asa usor, in viitor am de ales intre a merge la un Curs de pictură și unul de Înot deoarece nu am aceasta aptitudine încă dobândită și pare a fi un handicap ca si patinajul cu schiatul la pachet promoțional. Poate o voi ruga pe Veterinara sa-mi serveasca un NUD obscen cu sutienul negru expresiv ramas doar agatat in sfarcuri, deoarece rata de a-si pastra hainele pe ea este redusa la 0 absolut in prezenta mea desi niciodata nu-i solicit asta. Dar am mai tras o concluzie dramatica: In cazul nostru, noi de fapt niciodata nu am avut "Intalnirea" cu adevarat in afara acestei iesiri si Da "Intalnirea" spune ceva despre caracterul unei femei.......




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!