Arta Seductiei- Cat ne cenzuram opiniile?

            Cat ne cenzuram opiniile? Nu voi face Politică pentru ca ne baga la bulau acum legal doar ca am deschis gura, dar satul de labele triste de pe net si de altii laudarosi în fapt niște forme fără fond umflate cu acetilena ca sa explodeze la aprinderea luminitelor de la capătul tunelului am lămurit un mister existential: Putem să mințim doar într-o lume perfecta în a ne cenzura opiniile dar într-o lume deformată ca asta reală în care trăim daca debutam cu o minciuna pe scena se ridică unul prea acrit și tipa: fraiere și asta e fumata.......nu de altceva dar avand imaginatia prea saraca cu totii stati in acelasi borcan, tiparul se repeta și iese alta variațiune pe aceeași temă. De ce am băgat și batut câmpii atât să ajung la subiect: E bine sa ne cenzuram opiniile pentru ca lucram cu minti simple și chiar dacă incercam sa incarcam de emotivitate subiectul avem o bariera noua de care multi nu stiu: Alfabetizarea.........Da Alfabetizarea dupa anii 90 si-a pierdut puterea, invatamantul a ajuns obligatoriu 8 clase garantat de conducatorii mult prea iubiti si tinde in urmatorii 20ani sa ajunga la 4clase primare ca suntem in plina expansiune intelectuala in care se pune poza blurata in loc de cap, confirmand butada aceea anafilactica: Cap are, minte ce-i mai trebuie? Toată lumea se da intelectuală ca vezi tu fraiere cu gușa de capusa o mana pe carte la plaja privită prin ochelarii Polaroid, te face intelectual printre bizoni si gazele cu pulpe de prepelita.......Poti avea acasă picioare înalte cu stive de cărți, daca vei face conversatie și vei primi răspunsul dezarmant de la cea mai bună tipa întâlnite vreodată: Eu nu citesc......desi poarta ochelari cu oarecare dioptrie legitimand concluzia ca privitea i-a slabit datorita cititului în lumina lampii cu gaz ca 3/4 din lume să pară intelectuala, te vei întreba cu zâmbetul interzis pe buze: Asta-i proasta sau se preface?  Are greutăți acasă și lipsa de concentrare sau nu-i ajunge timpul? Atunci vei zice: E și asta o pasiune în viața în a nu citi....Dar oare ai alte pasiuni în afara de pozatul în ascensor și mersul la sala de fitness?......Nu pentru ca am un program extrem de încărcat după servici și pun în prim plan dezvoltarea personala........Cum o fi asta, mă întreb eu?-Dezvoltare personala fără cărți dar cu sala? Adica aspectul grobian poate fi combătut cu Devaricid și tratat cu Sala și are o mască de latex pe cap și înainte de culcare seara te trezesti cu Fiona partenera Capcaunului Shrek? Am fost mai nesimțit cu interviul: Esti dornică să ai copii? Astfel de personaje sincer ar trebui să fie destul de decise prin metode chimice să nu se replice ca ajungem la concluzia aceea dezarmanta: Mama Proștilor e mereu Gravidă.  Nu sunt un Lingau si nu am limba de ciocanitoare lunga sa patrunda in toate cotloanele.....Si astfel mi-am cenzurat eu opiniile din nou spunând: Esti nemaipomenită, rar să poți întâlni pe cineva alături de care se poate duce o discuție placuta și interesanta pe multe planuri. La naiba în crăci cu asa ceva, am mintit numai uitandu-ma și mi-am cenzurat cuvintele. Sunt un mare nemernic dar adevărul este dincolo de noi gen: Tribulațiile unuia ce trebuie să-și cenzureze opiniile. Asta a fost pastila de demență pe seara aceasta.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!