Arta Seductiei-Invataturi de minte sau greseli flagrante.

            Astazi daca tot am avut si de lucru si de butonat in pauzele de plictiseala, am decis sa despic firul in 4 la ce gresim sau nu, noi baietii buni cand iesim cu Dame prea vexate si calite pe altarele relatiilor anterioare, noi barbatii suntem decat Medicamentul adica tratamentul ocazional la simptome, nicidecum la cauza adica pastila de NEUROFEN, spre nu fi confundat cu farmaceuticul Nurofen pentru dureri si Trenulet..... E multa minciuna si ipocrizie in general, dar faptul ca esti veteran si tratezi totul ca o invatatura de minte, va rezulta o teorema simpla: Greselile sunt dovada ca incerci sa corectezi imbunatatind schema de functionare. Am trait multa vreme cu un sentiment de vinovatie in genul: Ba am fost prost si am gresit, dar am dorit sa aflu adevarul, parca era necesar sau nu, am demonstrat doar ca se poate invata din greseli, cu scuzele de rigoare se poate indulci introducerea dupa un timp ce variaza de la 1 an si doua luni pana la mai putin adica 4 luni, niciodata nu este prea tarziu in a corecta anumite deficiente dar e bine sa le aflii. Ce am descoperit ca sa am succes?-Cauze si remedii......“Femeia de astăzi poate că este mai puternică decât cea de ieri, poate că este mai inteligentă, mai independentă, mai realizată decât femeia anilor trecuți, însă nu mai este FEMEIE în adevăratul sens al cuvântului. Atât timp cât o femeie se simte iubită, respectată și acceptă de către oamenii dragi din viața sa nu are nevoie de alte schimbări, nu are nevoie de operații, de diete, de make-up sofisticat sau haine de gală. Ea se simte frumoasă doar știind că este iubită. O femeie căreia îi lipsește încrederea în propria persoană este o femeie pierdută, o femeie care caută să se regăsească și nu reușește. În fața oamenilor ii este „jenă” să-si arate chipul nemachiata, cu părul în dezordine, cu îmbrăcămintea ruptă sau șifonată, însă în fața lui Dumnezeu nu ii este rușine să-si arate sufletul gol, trist pe care il poarta cu adevarat.-Hai sa nu fiu prea aspru criticat eu naratorul.....
Stiind acel secret despre femeia moderna, enuntat mai sus am tras niste concluzii personale
1.Am devenit prea ambitios in scurt timp, deci intimidez, raman asa: Votat
2.Sunt prea arogant si rad de toata lumea, deci ar trebui sa ma las de scris, ceea ce nu o voi face NICIODATA, raman asa: Votat
3.Oamenii nu se simt confortabil in prezenta mea de frica ca ar putea deveni o poveste episodica instant sau la cateva zile, deci trebuie redus debitul verbal ca vorbim prea mult despre toate sau nimic si nu sunt atent la ce spune si persoana de langa mine de parca nu este nimic important. Este clar ca am avut o optica un pic deformata si gresita, pe viitor voi fi mai atent si chiar daca am pierdut acum, am castigat mult mai mult pot face un upgrade la ceea ce nu stiam despre oamenii de langa mine, raman asa: Votat
4.Experienta in sine este un castig pe termen lung, si va servi ca invatatura pentru a corecta viitorul si viziunea asupra lui: Votat
Nu voi cauta un vinovat altul decat eu sa-i pun in carca necunoasterea mea. Ma bucur in schimb ca am primit o lectie din cand in cand, de pe urma careia ma voi ghida in viitor.
Cum vad eu lucrurile la ora asta? Pai cam nu e la mine problema, mai degraba este in alta parte, am lamurit acest aspect deja mai sus, discutam despre o instabilitate emotionala a damelor ce am intrat in contact cu ele, poate ca au nevoie si de o permanenta confirmare a starii de bine a lor si de ce nu asa au fost dintotdeauna si esecul lor in relatii fiind cum bine au dezvoltat altii pagini inaintea mea, a necunoscatorului EU de fapt, cu origine in copilaria lor de femei nefericite profund. Nu am talent de Sigmund Freud ca si ala a fost varza, a tratat un caz si pe ala esuat, eu sunt inginer deci la mine totul e tehnic, asa ca voi face o mica dizertatie despre cum se pot trata cat de cat cu oarecare succes demonii unei femei sau nu....  
        Nu sunt vreun soi de pervers cu limba lunga si portocalie aidoma unei ciocanitoare cu unic scop in viata asta sa ma imbolnavesc mancand dulciuri dar am descoperit ca poti consuma o femeie ca pe o prajitura adaugata fiind dulceata de prune sau de caise, strict dupa cat vrei sa te imbolnavesti de diabet la final si te vei zari in oglinda ca un mic Zombi fericit cu gura plina in jur de dulceata, la final, dar a meritat....
-Care-i farmecul, intotdeauna exista un farmec in asa ceva sa o vezi cum tremura plina de emotie atunci cand intinzi lingurita rece de-a lungul corpului ei cald si incins de dorinta.....
Ne oprim aici cu dizertatia si pot face o afirmatie tare nebuneasca: I-am epuizat mamei mele toata rezerva de dulceata si gem din anii 2018-2020...., mereu ma intreba: Mai da ce faci tu cu atata dulceata si gem?-Vezi sa nu dai in diabet......Sa manaci cumpatat....Acum revenind la femeia ce este sursa pasiunii mele:-As putea oare sa iau orice produs ieftin de la un supermarket de colt de bloc, eu sa dau in diabet si ea sa nu fie indeajuns de pasionala? Nu asa ceva nu se poate........
Daca v-a placut pastila de dementa din seara aceasta va recomand totusi si celor ce nu au facut asa ceva acasa, sa o faca dar nu cu orice produs ieftin luat din raft de la Mega Image......
Trist dar adevarat dar femeia se hraneste cu pasiunea barbatului, infloreste si apoi fuge atunci cand scade interesul acestuia catre ea........


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!