Anomalii energetice-arta spalatului de vase....



Da se mai face si asta la Job, m-am trezit ca aveam un pahar uitat de vineri pe birou, m-am dus la bucătăria stabilimentului unde activez si cu o nosalanta am luat buretul, l-am înmuiat in solutia de spălat vasele si am curățat paharul lună, l-am spălat si pus in raft....mie imi parea ceva normal....sau asa am crezut.....Doua manguste mai tinerele de sex feminin susoteau, pe una a mancat-o limba sa ma întrebe.....Sunteti Căsătorit? Mi-a venit să rad cate prostii le vin in cap femeilor si cum scanează ele bărbații....Sincer de nevoie am invatat sa spăl vasele si asa am rămas antrenat sa fac asta zilnic sau aproape zilnic acasă......

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!