Din Ciclul: Dezamagirea Unui Tampax: Femeia ce a scufundat Titanicul.


Evident ca am dus un sac cu nisip "nobil" pentru maidanezele proprii si deportate la Hotel Mama. Ale naibii bestii cu coada au trecut de la Lavanda de 7,9ron 7kg la Silicat special de 30ron sacul de 5kg ca deh curul nobil cu nisip de quartz se tine. Mama era cu periscopul pe geam, o reminiscență de la tara unde se socializa la poarta si m-a atenționat: Vezi ca o masina se freacă de Fordul tau.....Ce sa fac, am coborât sa vad cum o soferita incerca sa indese o Fiesta între un copac si Fordul meu.....Am privit cu interes pervers manevra inimaginabila de parcare pentru ca eram curios cat merge întruchiparea talentului auto pentru o femeie și cum se clatina ditamai Fordul Tranzit la impact cu ruda sa retardată: Ford Fiesta. Într-un final am admirat cum masina garata perfect într-o mlaștină de spatiu verde intens mediatizat de anvelopele multor manevre nereușite de resuscitare a talentului apus la volan din partea unei soferite ambigue. Am fost chiar atentionat: Ce stai si te uiti da-mi o mână de ajutor sa ies din haznaua asta.......Hazardul moral a făcut sa-mi reamintesc instant cine era personajul: CRISTINA si atat, fata ce am luat-o la Titanic cred prin 1997 sa-l vedem la Cinema Paradisio pardon Gloria si mi-a ucis si scufundat total Titanicul. O luasem de la o petrecere unde bătuse copios, mi-a dormit si sforait 1,5ore din cele 3ore petrecute in actiunea Titanicului si 1,5ore de plâns pe banda rulantă pana s-a terminat filmul si s-a congelat DiCaprio. Femeia era la fel de beata ca acum 24ani si ca sa o consolez i-am zis: Esti Eroina mea, fereste-te sa nu-ti faci rau singura ca de rest ne ocupam noi cei din linia I. Acum am realizat ceva: Sunt multe "pericole ce umbla pe două picioare" in jur si e bine să fii lucid când iei o hotărâre prin care dai CANCEL la anumite lucruri nedorite din viata ta.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!