Arta Seductiei-Manualul Misoginului

    Am pus mana pe o carte recomandată călduros de toata gașca mea de amici. E clar ca voi fi gonit în șuturi de multe dame fitoase daca voi dezbate subiectul dar mă risc ca de obicei în apărarea noastră a bărbaților și o recomand ca lectura de vacanta......sincer la cate basini si fite am văzut, am uneori senzatia ca oamenii sunt egoiști și caută sa-si ușureze viața folosindu-se de altcineva ca un pașaport legitimandu-si aceasta nemernicie cu motivația dezarmata: Imi doresc o viata mai buna.........Asa cum femeia care iti zice ca nu mai vrea să intre intr-o relatie cu tine ca este dezamăgită de relația anterioara dorindu-si brusc o reinventare a ei ca persoana pe care oricum nu o va face pentru ca este slaba si va gasi un altul la fel de nemernic ca ala dinainte, are cele mai recente afișate postari în siteuri de matrimoniale la moda Tinder/Badoo/Twoo. Eu lucrez la abator și daca scriu, vin cu capete de porc în sacoșa deci cam le vad pe toate, sunt imun. Niciodată nu voi gândi ca asta din carte care a tras o concluzie relativ periculoasă ce amenință mișcarea feminista, omul zice bine, dar nu merge la toate femeile : Azi am decis să externalizez 3 servicii: Gatitul, curățenia și sexul, ca fiecare din ele să cunoască cine este Angajatorul........Sau Asiguratorul.......


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!