Arta Seductiei- Aventuri cu Pisica la veterinar

    Mama și cu tata au făcut consiliu acum doi ani: Trebuie operată pisica ca ne canta nonstop....Au trecut căldurile cred și bine ca nu mai era la mine, ca la Hotel Mama are masa si cazare asigurata și e tratată cu multa iubire. Pisica e excroaca sentimentală, pe mine m-a uitat, dar eu sunt obisnuit cu acel creier de volumul unei NUCI, asa ca am bagat-o în cuscuta și cu ea la prietena mea d-ra Doctor Veterinar, Blonda frumoasa cu picioare lungi si vintage. E clar ca si femeile au zile proaste în viața și se revarsă la munca asupra tuturor și asa tuna si fulgera d-ra Medic Veterinar, dar pisica mea are un efect benefic asupra personalului din sistemul sanitar animal ca d-ra Medic a inceput sa o pupe pe mica Delia turtindu-i nasucul încât la un moment dat am intrebat: Pot și eu sa primesc asa ceva? Răspunsul a venit relativ ambiguu: Nu, pentru ca nu ne înțelegi pe noi fetele........si tu esti exact ca un motan maidanez pus mereu pe cuceriri.......Era clar ca femeile nu uita. Sincer la ora aceea lângă un buldog francez cu ochii bulbucati ce sta cuminte lângă mine pe scaun privind înțelept ca un filozof grec si a carui respiratie puțea a peste și doi casaloți cu un pui minuscul de pisica ce credeam ca le va servi drept cina după ce va fi declarat vaccinat, am realizat ca iubim animalele pentru ca este mai comod. Toata lumea are probleme dar seara cand ajungi acasa si trebuie sa plimbi potaia ce abia așteaptă să socializeze cu celelalte patrupede pisand cu hărnicie toate roțile de masini în parcare sau cand iei pisica in brate si mișună printre picioare iti dai seama ca ai de fapt cea mai bună viata alaturi de acești cretinei cu codita. Concluzia vizitei la Veterinar? E prea mica Delia și mai trebuie să așteptăm o lună sau două înainte de a o opera și mai am de primit reclamații ca pisica croncane ca o cioară sau ca o alarmă de bunker din al doilea război mondial..........Sau D-ra Doctora mai vrea inca o intalnire?


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!