Arta Seductiei-Despre Pisici și Femei.


                Fugim, nu dam răspuns la obiect ca ne este frica de repecusiuni sau nu, dar trebuie sa ni le asumam.
Azi mi-am studiat pisica sa văd ce face dacă nu o bag in seama câteva ore cât lucrez, ma așteptam sa moara de plâns la usa ce ne despartea doar între camere, sa o găsesc spânzurata de clanța ușii, sa zgârie și sa lovească cu mica ei nuca de creier pana sa-i deschid. Dar surpriza: nimic din toate acestea, atenția ei fata de mine era "0" Absolut. I-am cumpărat aseară de la cabinetul veterinar câteva mingiute viu colorate, un șoarece pe ața și un pui de cauciuc din acela chel dar aparent viu de pus pe frânghia de rufe......și am studiat-o sa văd ce face: Ignoranta totala la adresa mea gen: Auzi mai tipule, sunt liberă sa fac ce vreau atâta vreme cât nu ma stresezi tu prea mult, e alegerea mea ca suntem împreuna sau nu, câștig din start mai mult ca tine, sunt deșteaptă și relaxata, ce nevoie am de tine pana diseară.......Și eu îmi făceam griji aseară ca o turtesc dacă ma răsucesc pe o parte in pat. A fost recunoscătoare când prepara "Cozonaci sau gogoși" acel masaj cu gheruțele obsesiv in dreptul inimii, la un moment dat chiar obositor ca nu se mai oprea dar asta a fost pana a intrat in viața mea. Deja mama și sora-mea și-au exprimat dorința de a ma ajuta in "Tutela" acestei pisici dar eu am o părere mai simpla: Lucrurile nu stau chiar așa, mai am de văzut și tradus anumite comportamente prin asimilare cu oamenii. Dacă v-a plăcut pastila de ras pe ziua de azi va Invit sa dați cu barda peste presupunerea mea.






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!