Anomalii Genetice: Confruntarea vointelor-Un dezastru biblic in bucatarie

    E dovedit ca un barbat in bucatarie este un elefant intr-un magazin de portelanuri, dar eu am decis sa ma risc astazi sa fac de mancare, bine semifabricata deoarece aseara am zis ca nu-i cazul sa bifez shaorma 390 iar ambitia mea si amorul artei culinare am riscat sa fac gulas, salata de rosii cu ceapa rosie si branza de vaca cu doua briose din spuma expandabila. Nu pot sa arat ce de vase am utilizat dar faptul ca nu am zabovit pe buda cu romanul lui Dostoievskii asteptand sa se scurga din mine un suvoi infinit din esenta vietii inseamna ca am si supravietuit, nici nu am descoperit iluminarea cu incantatii si delirum tremens de la vreun aliment cu termenul de valabilitate expirat sau sa zbor si alte halucinatii de la carnea de pork din gulasul unguresc. Imi dorisem de multe ori sa incerc gulasul unguresc dupa ce am citit cartea lui Jaroslav Hašek: Peripeţiile bravului soldat Svejk. Concluzia este ca ai nevoie de multa vointa, mobilizare si ambitie in bucatarie ca nu vei declansa o pandemie mondiala daca tii atent sub control mancarea, totul este sa fii dedicat, concentrat respectand timpii de coacere si cantitatile, altfel criticii vor sta cu botul in sus sa dea din coada in gradina din fata imobilului, salivand exact ca reflexul lui Pavlov invatat la scoala. Inca nu am vazut animale sa le iasa fum din dos ca altfel as fi inventatorul unei noi surse de energie nepoluante.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!