Din Ciclul Prostata Romaneasca: Am fost la mosia Lili.....

         Nu ganditi negativ, este doar o metafora sau o gluma proasta in urma careia un sot a observat dimineata cand isi conducea sotia la job ca aceasta avea o mica destramare a dresului la piciorul stang si la amiaza cand a ridicat-o de la job a constatat ca defectul era la celalat picior.....Surprize gen adevarul este dicolo de noi....

        Poate ca lucrurile ar fi fost uitate si neinteresante dar golind istoricul de navigatie al masinii sotiei am constatat ca aceasta a avut o calatorie extrem de lunga incepand cu Valea PraHoVei, Castelul Bran, o statiune obscura de pe litoralul bulgaresc numita Obzor si retur la MoEciU......

Am cunoscut-o si eu pe Doamna Lili si casa ei din Otopeni si am avut surpriza sa constat ca are decat o casa de paianta si chirpici cu doua camere....., o curte plina de gaini si multa balega de vaca....Am intrebat-o politicos: Sunteti chiar Doamna Lili matusa in persoana?.....Pai cine sa fiu maica......Acolo ma dusese si pe mine navigatia....Am privit in jur si pe sol intr-o balega de vaca proaspat aburinda si plina de muste verzi, am inteles: Da bichonul considera cea mai mare delicatesa o balega de vaca si eu am avut de cateva ori impresia ca avea botul murdar de balega seara cand il plimbam.....Am aprins o tigara Camell pe care am savurat-o apoi si inca una aprinsa de la mucul primeia si am ras. Am fost prea bun sa ma prind asa greu si prea orbit de iuresul evenimentelor sa nu anticipez ce va urma. #FuckTheBonus am zis completat cu un Duca-se Dracului, trebuia sa le aflu si pe astea inainte de a merge inainte, am rotit cheia de contact, motorul cu sunetul sau de Panzer al Jaguarului a prins viata si incet incet m-am departat de locul ce l-am numit acum: Toamna Alegerilor Noastre. Multa vreme ma intrebasem Ce si Cum si Daca, am inteles ceva acum Aici si Acum: Nu eu sunt de vina pentru ca am pierdut-o.

Daca v-a placut pastila de dementa va invit sa cititi si alte ineptii scrise de mine.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!