Scurta dizertatie despre Arta Betiei

Scurta dizertație despre Arta Beției văzută de unul care nu are acest talent de a se anestezia: Femeile sunt cele mai rezistente bețive inventate vreodată.Plus ca ele beau chiar de plăcere și cu pasiune, dar nu ajung ca noi bărbații sa cada la datorie pe strada.
Evident ca iar am ieșit cu o betiva, dacă sunt de condamnat ca ma plictiseam și încercam sa-i găsesc pisicii in 4picioare o "menajera" ieftină și după un casting am stabilit câștigătoarea. Nu am reușit sa ma trotilez și nici sa fiu un bețiv dar am descoperit ca la supermarket exista o sumedenie de beri la sticla de sticla cu anumită cantitate cuprinsă între 0.33-0,75litri ajutat fiind și de faptul ca pot încă citi fără ochelari la raft: Nenea Iancu, Efes, Tuborg, Staropramen, Newmarkt, si evident ce Urasc eu cel mai mult vinul roșu de țara primit la greu la sticle de Pet 2litri din zona Alexandria, fără un motiv anume ce zace cu anul in frigiderul meu și pe care ma obosesc sa scriu cu markerul doar data primirii ca așa le deosebesc.Se pare ca vinul nu expira și e mai bun dacă face anul nedesfacut in frigider dar eu nu am talent de degustător și-L îndoi cu apa minerală deci nu pot sa ma încadrez decât la calificativul: Tu Strici vinul cu apa in procent 1/2. Zis și făcut, am cumpărat ca un harnic om al muncii din fiecare titlu de bere enunțat mai sus câte 4sticle in speranța sa întăresc statistica cu hectolitrii de bere data publicității de posturile TV cu o anumită invidie de reporterii plătiți sa mediatizeze răul și desfrâul romanilor in urma sărbătorilor Normale și de Rât vechi. Nu am talent la Bucătărie, deci sunt Nul, consider ca Porkul e cea mai consistentă pasare și peste ca el nu este in ocean, Curcanul pare sa fie al doilea pork din ograda deci îmi pare un favorit și in consecință am alimentat frigiderul cu aceste detalii așteptând ajutor calificat și am privit in rolul de copil de mingii, pardon desfacator de capace in urma cărora cu putina ambiție as fi pavat balconul cu un Mozaic de capete sigur de domnitori nu, pardon de pionieri in arta alcoolului Low 3,5%, și am așteptat sa fie gata friptura ca un premiu al artei dar și recunoștintei.......Problema unui cuptor electric este ca friptura nu se face ca la cel pe gaz și ii trebuie alt timp de meditație sau descântec. Odată cu trecerea timpului am obosit sa vorbesc și mai mult sa privesc deci am văzut cum in fata mea s-au golit toate sticlele de bere de puteam face o fereastra multicoloră din ele așezate la orizontal, apoi am pus la bătaie recolta lui 2018 adică 4litri de vin roșu ce a fost declarat "slab" adică Strugurele nu a avut prea mult Amidon poate sau anul nu a fost prea bun la alegeri......Cert este ca friptura ignorata total și rezerva de alcool epuizata total am fost nevoiți la 02.00 noaptea sa parcugem la pas relaxant in aerul rece al nopții distanta de 1,2km pana la cel mai apropiat NON Stop sa reparam rezerva epuizata de alcool. E clar ca atunci când ieși cu o betiva te poți aștepta la multe dar femeile sunt pașnice atunci când au nevoi fiziologice la miez de noapte, se aseaza pe vine între doua mașini parcate și asiști la o conducta de RADET sparta iarna cu aburul aferent......,,,,Mai trebuie sa vina echipa de intervenție de la Primărie dimineata sa imprejmuiasca locul sa identifice sursa de inundație...........In schimb la întoarcere am avut surpriza sa constat ca deși era spre ora 03.00 lângă mașinile cu pricina se aflau câțiva indivizi ce se sfătuiau între ei dacă sa sune la 112 și doar ce plantasera un triunghi reflectorizant din trusa mașinii pe motiv ca unei mașini i se găurise rezervorul de carburant și pericolul unui incendiu era inopinat dar toți trăgeau cu nesaț din tigara și socializau in fata provocării. Ne-am continuat drumul și am realizat cât de aproape am cochetat cu dezastrul in acea noapte și ce ușor putem fi influențați de o știre alarmista dacă nu suntem învățați cu adevarul.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!