Despre cultul muncii si alte idiotenii legate de munca la birou

Cat de mult muncim și cât de bine ne simtim?
Eu sunt dependent de munca, imi fac treaba la birou, dar nu"Treaba Mare" și am tras o cugetare azi: Muncesc prea mult si mai am nevoie de un concediu de un an ca nu voi trai veșnic și ar fi păcat să nu mai frec duda sau să tai frunza la câini. Ma uit la alti colegi și am inteles de ce rata criminalității este în creștere zilnic: Din oameni pasnici la job și răbdători în fața șefilor devin ucigași inventivi și extrem de sofisticati în profesionalismul psihopatiei lor daca nu exista acest termen în dicționar și e inventat de mine ad-hoc acum....Problema e ca m-am înmuiat și eu de atâta muncă și murmur încet din buze și zic despre superiorul pe cale ierarhica: Azi ai scapat......dar vine ziua mea în aprilie și plec o săptămână să includă ziua de 17aprilie să mă calmez......

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!