Despre toate si nimic

Azi am stat acasa si am scris, am facut o shaorma din toate si nimic, am decis ca toata lumea scrie ce vrea, cum poate si cat il duce capul. Influencerii sunt niste labe triste si lauda totul dar nu au testat nimic sau citit din ceea ce lauda, m-am convins, am descoperit apa calda adica exista oameni mai destepti ca mine dar si mai prosti in procente sau in masura egala, dar asta doar timpul o va rezolva prin eutanasierea specimenelor inadaptate, am descoperit ca lumea nu mai are subiecte prea interesante in discutie decat mancare, bani, excursii, telefoane si masini, primarita Bucurestiului asteapta alegerile si cea mai buna metoda a ei a fost catalogata de jurnalistul CTP ca o muscatura preventiva a unui sarpe extrem de veninos, iar echipa mea de actiune, a devenit neglijenta si delasatoare, unul daca-l suni sta cu copilul mic proaspat fabricat de nevasta la TV si considera ca nu mai e interesant deranjul in frig la munte, altul inca vrajeste o mangusta stramba,filiforma in bataia vantului de zici ca-i trestie sau papura, ochelarista cu lentile din acelea fund de sifon sau bete ca schiuri ii mai trebuie si considera ca vara asta mai stam de vorba din primavara de la Paste incepand daca plecam pe undeva sau nu, altul si-a cumparat primul BMW din viata asta la 47ani deci e deja fundamentalist pe principiul: BMW si alte masini, iar pe altul intotdeauna stim cu siguranta unde il gasim in fiecare zi si la orice ora din anotimp, doar mergem cu flori si lumanari luam de la poarta ca daca se mai schimba ceva in starea sanatatii lui vom fi anuntati cu nesiguranta pentru ca nu exista minuni iar popa va fi privit cu neincredere sau ca un potential profet. M-am distrat ca o Domana Psiholoaga ce parea destul de depresiva si nesigura pe ea in pat, bine am cunoscut-o si dupa o betie biblica pentru ea, avea acum pareri extrem de vehemente ca oamenii posteaza numai pe facebook ca au nevoie de atentie, apoi devin sociopati si lipsiti de empatie, opteaza pentru o cariera de ucigasi psihocucu si se axeaza pe multe. Pentru mine singurul gand criminal imi vine dimineata inainte de job, acea jumatate de ora cat fac curat dupa pisica in litiera ei, adun nisipul cu rahatei, spal trocul de apa si-i pun mancare proaspata....si ea fuge cu punguta de rahatei in toata casa daca nu esti atent.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!