Pe aici nu se trece în varianta câini și pisici

Pe aici nu se trece in varianta pisiceasca: Azi 19.01.2020 am cântărit Bestia și cred ca schimbarea de la bobițe și cântarul spun adevarul dar ea este nervoasa ca dorește in continuare bobițe de la Royal Canin Mother and Children mai energizante. Pare sa aibă 2,5kg ca acum o săptămâna cu un alt cântar care nu mai este ca l-a furat și dosit prin casa cine știe pe unde......Deci Royal Canin și de la Pet-Phos câte o folie pe luna. Constat ca astăzi a sunat un vecin la usa și asta avea un catel destul de rău o rasa incerta gen un micro ogar de vânătoare suplu dar cât un Bichon de talie medie.Nu am fost atent și când am deschis usa, bestia de câine a intrat pe sub picioarele mele in casa, pisica era ascunsa intr-o punga și deodată nu am auzit decât un schelalaiat înfiorător și o bucata ca o unghie din nasul câinelui perfect tăiată ca la shaorma se odihnea pe gresia din holul casei mele. Recunoscut ca hăitaș ucigaș de pisici in jurul blocului acest patruped însetat de sânge are acum o felie din nas tăiată de mica mea Diavolița. Vecinul meu a ras ca era vesel sau trist dar câinele ăla a luat o lecție de ambuscada de la un vânător competent și perfect camuflat, jumătate ca dimensiune dar extrem de periculos dacă cineva i-a încălcat teritoriul.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!