Aventuri despre cretinoizi

Aventuri despre cretinoizi. Titlul suna cam abstract în genul: Noi suntem cu banii si valoarea, tu sclavul nu ai dreptul la nimic în România ca am furat noi totul și acum te supraveghem pe tine bietul contribuabil să nu poti avea nimic dosit de noi hotii vigilenți din muncă cinstită. Asta au dorit Pontele cand apăruse acel slogan: Anaf, Anaf, Pontele racnesc sărind pe noi 100, dar noi punem steagul românesc pe crâncena reduta. Apoi Sifilitica de care știm prea bine cum asupreste un oraș întreg cu ale sale crize de ovare la menstruatie. Dacă nu ai fost însurat și nu ai suportat furiile unei femei în acele zile de tornada inseamna ca nu esti un bărbat calit și veteran. Apoi să înduri zilnic o uzura nervoasă de genul unei întrebări închise cu același răspuns fix și inflexibil de invariant adresat de nevastă în fiecare dimineață torturand cantarul in fata oglinzii: Ce crezi sunt grasa?Nu draga esti perfecta! Cred ca sunt primele minciuni constiente in cuplu, ce sa-i zici?Da-te dracu ca arati ca o balena?Am batut campii ca de obicei in stilul RMO, dar am o dilema veche: 2% din poluarea cu metan e produsă de vaci ca se vântură în bătaia cozii și ne parfumeaza. Asta ce inseamna?Ca vin labele de Teroriști Ecologici și zic: De maine sunteti ce bani, va cacati în pungi cu frunze parfumate și buda musai la etaj să fie, deci nu mai cresteti vaci în București ca polueaza cu metan și Bucureștiul poate fi propulsat în stratosfera pe orbita galactica........Sa inteleg ca pot propulsa o rachetă cu ajutorul unui vânt pardon un părț?Mergem mai departe cu intrebarea nesimtita?Dacă dai un vânt sub pătura noaptea pe întuneric se vede de la distanta ca un foc nocturn de artificii în noaptea de revelion? Nici asa nu este bine ca vom descoperi altceva: Secta femeilor abuzate la servici ca sunt prea bune în ciuda faptului că sunt niște japite infumurate dar cum piata reglează cererea și oferta se constată că există cerere. Si iar ajunge o cretina Depresiva la mama la usa sa reclame ca: Si-a pierdut respectul față de sine din cauza mea, iar mama sa-i zică. Nu-l lua ca nu faci treaba cu el si nu e bun de nimic dar altul nu mai fac ca-i bătrân și marfa vândută nu se returnează pe motiv ca-i îndeajuns de mare să nu mai primească alocație fixa......Concluzia este una simpla: Daca ne băgăm mințile în cap și ne dăm ca am fi sănătoși la cap o luam peste bot, daca ne dăm ca suntem nebuni un pic si multa sanatate mintală nu dovedim, avem succes garantat din start. Chiar mă gândesc ce limbaj plin de elocinta foloseam și plin de inteligenta cu bun simt urmat de un atent ton placut si am primit calificativul: Tu esti sănătos la cap sa manânci micii cu furculița și cuțitul la restaurant, și am schimbat foaia radical: Mâncăm de la Mac Drive la înălțimea Fordului Tranzit, nu mai ne cizelam și reclamația a venit ca o confirmare: Auzi lasa cardeala asta ieftina cu actele și întâlnirile caritabile, daca nu te plictiseai acasă nu ieșeai cu mine , nu-ti luai geaca groasă de frig din mașina de spălat posibil antespalata ca este o provocare să ieși cu antisocialul. Mama mereu a comentat: nu stiu cu cine oi semăna dar cu tactu care e un Domn nu semeni, doar ca esti identic cu el la aspect în tinereți, deci am spulberat ipoteza ultimei retardate de neveste ce a susținut că m-au schimbat aia pe la maternitate și încerca sa-i sadeasca îndoieli lui tata, dar cum dovada foto exista și nasulia de Pinochio este protejată de drepturile de autor în familie pe toata linia, garantam ca produsul este original nu un Fake și are marca RMO. Dacă v-am placut pastila de cretinitate și dementă, e timpul să mai băgăm un pui de somn sau morun. M-am prostit și eu, par serios la job 12ore pe zi și zic: Fiecare zi e o nouă provocare de rabdare în fața unor situații noi.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!