Salata de rosii





Tot auzind la radio in infernalul trafic Bucurestean o proasta ca se poate face o salata de rosii cu jumate de rosie, m-am decis sa calculez ingredientele si sa recercetez vechea cartea de bucate ce se afla dosita in sertar.
Nu am gasit faimoasa branza de "Tap" ca asa sustinea proasta la radio, fiind o Gigavedeta si chiar ma gandeam cum poate baga o bucata de asa zisa branza de "Tap" in gura, dilema mea este daca tapul face branza sau cercetatorii britanici iar au facut un studiu ca si acest patruped cu cioc e producator omologat si pantentat pe alte meleaguri decat cele mioritice.
Am achizitionat doua bucati de Rosii Naturale adica ingrasate cu balega de vaca de la Profi, produse in Turcia evident ca aia pe acolo nu au vazut porcul decat sub forma de pasare.
Si una bucata de ceapa Rosie de Buzau dar produsa in Polonia ca asa scria la raft in Lidl.
M-am intrebat daca totul poate fi turnat intr-un blender si facut lichid apoi varsat intr-o punga si legata cu un elastic urmata de un pai infipt acolo in compostul dulce acrisor pe post de bautura energizanta.
Am renuntat totusi la combinatia nefasta si le-am pus intr-un castron rezultand ceva de care sunt mandru, peste care am turnat o lingura de ulei alimentar Bunica si o minilingurita de otet de mere.
Rezultatul este ca a fost bun de consumat dar chiar si o eroare de ingrediente tot la o stare de comestibil a dus amestecul omogen. Nu am mancat totusi vasul de sticla in speranta de a-l mai refolosi si alta data.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!