Avantajul unei pisici


Am semnat si asta seara condica la veterinara cu mica mea Sara, pisica diabetica ce se topeste pe zi ce trece si-i aplicam tratamentul obligatoriu cu insulina, ani de zile a fost sufletul petrecerii dar se pare ca la cei 8 anisori se stinge zi cu zi. Ca de obicei asteptam pe scaun dar am bagat-o la piept in geaca sa nu-i fie frig, torcea si cred ca am atipit, nu stiu cat dar nu ceasuri intregi, am deschis ochii si nu-mi venise randul dar am simtit o stare de bine, asa o fericire tradusa intr-o bucurie aiurea nemotivata, parca toate grijile ce ma apasau mai devreme au devenit un stol de pasari migratoare toamna tarziu. Am dat din cap neincrezator la starea de euforie, ce poate face o pisica cu sufletul omului, este clar un mic excroc de sentimente cu ochii mici. Cand aud diversi oameni ca vor sa le faca rau la animale gandesc negativ la adresa lor, cine nu iubeste pisicile nu primeste credit din partea mea.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!