Ce-i ala Trol?

Ce-i ala Trol?
Am venit cu o fixatie astazi, evident nu eram pe craca mea nici eu, sa aflu ce-i ala trol?Ca de obicei scena in doua acte zilnice unul duce pisica diabetica dimineata si eu seara evident la cabinetul veterinar unde am descoperit de circa 28zile ca am o pasiune, dar nu face subiectul acesta obiectul unei discutii despre un Trol sau Troli. E clar ca sunt ramas in urma cu anumite filme, am cautat pe wikipedia si am fost informat ca este o fiinta ciudata si urata etc etc etc dar si un adjectiv des intalnit in limbajul userilor de IT la fel si fel de personaje dizgratioase.
Dar cum s-a derulat problema: Stam pe scaun ca de obicei cu pisica-n geaca la cabinet in asteptarea perfuziei hranitoare si a injectiei nonletale si incercam sa gasesc ceva de ucis timpul, ma enerva si caciula tip prezervativ ca era prea mica, de obicei o cracanez pe genunchi dar asta a fost mai afurisita ca de fiecare data ma trezesc cu ea ridicata pe cap exact ca in Oblio, in consecinta ma plictiseam si chiar asteptam sa vad niste fete noi, aveam nevoie de ceva si s-a indeplinit cerinta. Pe usa a intrat o familie de manguste, nu chiar in sensul zoologic, dar o grupa Mama,tata copil si catel. Ce catel?Prietena mea Fiona de la nisiparul de catei, cine altcineva sa fie, cu stapana blonda sclifosita ce nu strange rahatul dupa progenitura. Progenitura nu este vreo rasa dovedita cu acte dar pare un metis de soricar cu un yorky toy sarmos obosit alergat de galeria Rapidului dupa vreun meci pierdut in Dinamo.Studiam echipa Mama, tata copil catel si ma intrebam cum poate sa existe acelasi sortiment de geaca imitatie pinguin culoare si model pentru o familie, de asemenea si pantaloni de trening identici la 3personaje diferite. Potaia ma fixa maraind; se spune ca un caine mic are o doza de agresivitate dubla fata de altul mai mare, asa ca am decis sa iau cuvantul; Fiona vine de la filmul Shrek?Speranta mea de a domoli potaia fornaitoare s-a dovedit o jalnica si proasta inspiratie, mai ales ca si pisica mea aplica o privire din Matrix Reload sau Download, gen hipnotizatoare, ramasese fiara in doua picioare intepenita, cat sa zic hop m-am trezit cu javra peste mine sa-mi rupa beregata, dar nu pot sa-mi dau seama ce s-a intamplat ca intr-un vintage film de kung-fu cu Bruce Lee dat la incetinitor, parca materia s-ar fi oprit in loc, Sara mea cea mica i-a tras potaii doua lame de cater pe fata cu labele, nu am vazut decat botul potaii zgariate si schelalaituri jalnice de sub doua scaune mai incolo. Am lipit nasul meu de nasucul mic al maidanezei mele, in semn de recunostinta ca si-a aparat stapanul. Potaia va necesita un consult oftalmologic dar si psihiatric conform unui grafic bine stabilit ca multe luni de zile va fi traumatizata de pisici. Apoi am auzit copila zicandu-i potaii: Taci Fiona ca esti Trol, ti-ai furat-o pe seara asta.....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!