Din ciclul Stapan Pe Acoperisul Lumii: Acolo Unde Se Avanta Vulturii, puntea intre Muntii Buzaului si Cheia

Din ciclul Stapan Pe Acoperisul Lumii: Acolo Unde Se Avanta Vulturii, puntea intre Muntii Buzaului si Cheia
Satul de un trafic de fite inainte de sarbatori am decis sa-mi refolosesc vechea masina romaneasca Dacia 1307D 4x4 aflata in posesie si sa rup gura muntelui, toata lumea a evoluat dar eu mi-am dorit sa involuez, sa simt volanul fara servodirectie, tractiunea integrala pura combinata cu un motor debil 1.9D de 47kw, diesel simplu, nu-mi puneam mari sperante ce voi reusi, da exista civilizatie si-n acesti munti uitati de turisti, drum presarat de cruci lasate in urma de soferi prea increzatori in suprapotenta lor la volan cu SUV-uri total neadecvate, provocarea a fost sa urc si sa cobor tot in aceeasi zi, sa prind ninsoare la dus si soare pe celalalt versant in partea muntilor Buzaului, am ocolit stanci cazute din ce te miri ce dar pe ansamblu am facut fata mai satisfacut decat o mizerie de excursie la Venetia cu Low cost numai sa ne clatim picioarele in cloaca sau o Viena prea restictiva. Nu ne-am cocotat nici in brazi, am respectat muntele pentru puritatea lui si am dat Ziua Buna la strainii de noi ce nu cunosc ranchiuna in comunitatea lor.









































Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!