Mobila de Ikeea un rebut chinezesc


Mobila de Ikeea un rebut chinezesc
Asta seara rupt de oboseala, mi-am adus aminte la 21.30 ca aveam o datorie morala fata de un vecin prieten bun, in fapt primul om cunoscut pe scara la mine in locatie si m-a corupt sa montam un picurator de vase la un dulap vechi de 10ani de Ikeea. Daca se pricepea rezolva el problema din punct de vedere juridic dar a constatat ca acolo nu este nevoie de a intimida metalul cu o sanctiune administrativa ci este nevoie de un Inginer. Zice el am luat picuratorul dar nu mai pica pe gauri, confuz si intrigat deoarece stiam ca mobila mai susmentionata de acum 40 ani este perfect compatibila am intrat neincrezator in hora. Da noul picurator facut in China nu mai se pupa cu vechile gauri si nici usile nu se mai inchideau daca incercam sa folosim o baza de la vechile gauri, asa ca am dat alte gauri folosind rigla si ruleta inclusiv creionul toate by Made Ikeea dar de acum 10ani cu nivela si ciocanul de cauciuc, reusind sa terminam lucrarea.
Rusine Ikeea, v-ati lasat pe tanjeala cu o marfa proasta calitativ facuta in PRC adica in China fata de produsele originale de la Mama Voastra Originala, data viitoare sa nu am un soc sa fie achizitionat un cuier si sa iasa o masca de chiuveta.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!