Reprogramarea angajatului prin formatare la creier.










Reprogramarea angajatului prin formatare la creier.
Analizam ieri ca de obicei stand in trafic la semafor in urbea citadina numita Bucuresti cloaca care esti, despre o intrebare cretina pusa stereotip de angajatori fara sa-i cunoasca conotatia clara, dar ce pune partial mintea angajatului potential din latent in repejor: Unde te vezi peste 10ani.......Am testat si un raspuns atipic personal: Sictir, am o mostenire de 500.000euro recent dobandita de la o matusa proaspat decedata(cei ce ma cunosc stiu adevarul ca nu exista aceasta mostenire) dar angajatorul prin prepusii lui tip inchizitori la tribunalul medieval inainte de autodafe(serbari religioase din evul mediu ce se sfarseau cu arderea ereticului ocazional pe rug), holbeaza ochii cat cepele si deviaza subiectul unde doresc eu intreband ce am de gand sa fac in urmatoarea perioada, nu sunt disperat dupa bani asta-i adevarul ca oricum scriu si sunt platit strict cat muncesc, ma vad miliardar ca voi incerca sa inmultesc banii, nu sa-i cheltuiesc(asta-i doar o fabulatie referitoare la bani), si incerc sa nu-mi prajesc creierul prea tare in viitorii 10ani, sa nu ies in evidenta cu nimic sa nu-mi cumpar masini indeajuns de scumpe sa intoarca oamenii privirea dupa ele, iar daca imi ofera postul vor fi putini dezamagiti ca voi deveni un asa zis Trol-Cal troian pe intelesul tuturor de colectiv, ce va reusi sa le destabilizeze echipa sa-i creez o constiinta ca entitate proprie cu drepturi si obligatii fata de conducere pentru a duce la bun sfarsit sarcinile primite ca asta inseamna un leader. Creierul meu nu poate fi formatat si reprogramat prin asa numitele excursii de Team Building de socializare intre angajati deoarece eu am o problema si doresc sa angrenez interactiv masa inerta si amorfa, eterogena in compozitie de caractere sa extrag din fiecare aptitudinile si calitatile necesare sa lucrez cu oamenii ce sunt asa cum sunt cu bune si rele, iar cei calificati si extrem de competenti cunoscandu-si perfect calitatile nu vin sa lucreze in nisa de piata unde se pune idioata intrebare: Unde te vezi peste 10ani. Este un cliseu cam fasait tinand cont ca recrutorii de personal din SUA inca din 1978 aplicau aceasta intrebare provenita din armata avand la baza un formular din 1956, dar ei o puneau pe bune in speranta ca potentialul angajat le va dezvalui fricile si temerile de a face un pas mult mai avansat inainte dupa ceva timp, de ce sa nu angajeze pe unul docil cu rate la banca si nevasta insarcinata, sa nu creeze probleme si sa nu riposteze, aceasta caracteristica fiind numita angajatul tip OAIE adica angajatul ideal ce nu opune rezistenta la tuns, muls chiar sacrificare.Ce te faci cu tipul de angajat numit CAPRA-Vita cu botul tuguiat, angajatul coleric ce da cu piciorul la galeata cu lapte cand este mulsa, daca o manaca capul impinge cu coarnele in tot ce misca, se opune sacrificarii.
Una peste alta am incheiat si pe ziua de astazi pastila de formatare a creierului.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!