Ciclul Mecanici Adevarati: Uzina Ford









Ciclul Mecanici Adevarati: Uzina Ford
Este clar si dovedit ca masina este o Amanta Costisitoare insa fidela, in comparatie cu femeile intalnite de mine de-a lungul vietii mele destul de aventuroase, de obicei mecanicii amatori inlocuiesc filtre, ulei si placute frana sau un EGR blocat la un Dieselar. Eu sunt Inginer din Liga profesionista, am avut onoarea sa conduc si sa depanez Combat T98 in conditii de ger arctic, desi nu l-am convins niciodata pe Tata ca imaginea profesionalismului meu se regaseste in munca depusa de mine in atatia ani de experienta, inca ma considera un diletant dar nu-l contrazic pentru ca-n viata tot timpul invatam si ne upgradam, insa am profitat de o zi cu soare incepand cu ziua de ieri si am decis sa-mi reanimez Amanta Credincioasa asa cu un sentiment de emotie pe de o parte, pe alta parte cu un sentiment de tradare ca o inlocuisem cu alta mai tanara tot aceeasi marca, mai puternica dar mai figuranta capricioasa si costisitoare la intretinere, am scos-o din uitare si namolul depus de 3luni, am pus mana pe capota ei de motor si am rugat-o sa nu ma paraseasca inca ca am nevoie de ea pentru forta ei bruta si nu mai fac fata cu figuranta asta noua, am intrebat-o ce o doare cu Laptopul de diagnoza, si am inteles ca revenirea ei la viata este conditionata strict: are nevoie urgent de un transplant de inima adica pompa de injectie si o pompa de apa noua ca vechea a inceput sa curga, asa ca am facut-o Lego fara dar si poate. Depresiile sunt pentru cei slabi de inima si femei cu bani pacalite de tepari, in viata trebuie sa-ti urmezi drumul pentru a-ti atinge scopul. Astept sa-i vina noua pompa de injectie trimisa de prietenul meu bun Cristi de la Green Car Automotive dar pana atunci am inlocuit pompa de apa sa o aud cum prinde viata. Urmarea in episodul urmator Old Panzer

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!