Epidemia de Gripa o Conspiratie sau un colaps zilnic al sistemului sanitar?

Epidemia de Gripa o Conspiratie sau un colaps zilnic al sistemului sanitar?
Este la moda acum sa fii bolnav in comunitate sa tusesti ca magarul, aruncand virusi cu generozitate, uitand ca exista asa numita tuse magareasca, imi aduc aminte ca in clasa a III a am racit asa de rau si mi-au facut injectii cu Polidin, Moldamin si Efitard si 3saptamani nu m-am dus la scoala ca abia ma tineam pe picioare si eram un microb ambulant, la ultimele injectii am injurat asistenta sadica gen: Du-te dracului; iar peste zeci de ani buni cand am fost cu nepotul la consult, asistenta m-a recunoscut si mi-a zis: Mai injuri mai?Era o baba acum dar nu cred ca a rapus-o gripa.
Am luat-o metodic si cu ajutorul unui prieten am facut un tabel in Excel si am pus mana pe telefoane, ne-am sunat prietenii, rudele si agenda whatsup cu urmatoarea intrebare de chestionar stereotip: Esti racit, cand ai racit exact, ce magazine ai vizitat inainte sa racesti si ce simptome ai, cat de rau te simti?Eu ma feream sa cred ca raspunsul este evident,ca ma palise exact raceala, dupa ce m-am dus glont sa rezolv ceva la un mare supermarket in cartierul Titan in Decembrie pe 20, nu puteam sa fiu sigur ca este vina fizica a cladirii deoarece nu sunt organ de control. Am sunat si chestionat apoi pe cei ce ne-au zis ca nu au acel tip mare de supermarket in orase, dar au alte simulacre de supermarketuri.
Conspiratia este de fapt o incercare de a traduce in fapte cu ajutorul unor asa zisi faptuitori traducatori ai mobilului denumiti generic conspiratori pentru atingerea unor scopuri mai mult sau mai putin bune.
Dupa ce am completat capetele de tabel si am dat filtre pe denumiri am constatat ca rata de imbolnavire avea numitor comun invariant supermarketuri, apoi analizand temperatura mediului interior conform specificatiilor tehnice ale aparatelor de aer conditionat, am tras o concluzie simpla: aerul nu este evacuat in exterior ci doar recirculat si filtrat sa nu consume in exces curent electric iar simpla analiza teoretica pusa la dispozitie de amicii mei denumiti cu alint:GEI (grup exploatare intretinere).
Nu exista o concluzie, poate doar o asa zisa Conspiratie a creierelor Bolnave sa ne reduca pe noi Romanii la mai putini decat suntem acum adica faptic, statistic 13.000.000locuitori fizic.De unde aceasta concluzie bolnava?Daca sunt plecati la munca aproximativ 7.000.000oameni valizi, prin regula simpla de scadere si minus sporul demografic va rezulta: 22.000.000locuitori teoretic in 1989, pierdere masiva raportata la 1995 de 20.000.000 locuitori, va rezulta un faptic de 13.000.000 locuitori.
Panourile anti-vaccinare au reapărut la Braşov în ziua declarării epidemiei de gripă, ce parere avem despre aceasta asa zisa Conspiratie?
Adevar sau provocare?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!