Gloriosul Dezastru

    Diferența între ceea ce ne dorim și ceea ce primim, epilogul unei zile de libertate prost înțelese cu victime colaterale. Mi-am dorit Bichon pentru ca am avut altul înainte și părea comoda relația copil retardatel-jucăuș dar apoi l-am descoperit pe teckelul Bobita ce a devenit un obosar neastâmpărat deghizat intr-un excroc sentimental cu coada, in fond diferea doar carcasa si geaca de blana, softul era acelasi.  Mi-am dorit un anume model de mașina din gama vw dar numai gura și Brandul a rămas din varianta Golf VII care e un GUNOI Low cost intr-un final, deruland am dat pagina in favoarea unui kitsch fiabil din gama Renault Megane ce are prostul obicei sa nu ma dezamăgească și Ford ce este un driver utilitar gen Tune-Up de la Windows. Mi-am dorit o bicicleta Mountainbike și mi-am luat una sa între in mașina și ușoară sh pentru ca am dat o tura cu ea și am înțeles ca face exact ce îmi trebuia de la ea. Am urcat pe munte pentru ca eram in forma intr-o zi frumoasa nu in ideea ca trebuia sa dovedesc cuiva ca vreau sa fac asta și a fost mult mai bine ca nu am coborât leșinat și epuizat de un tel anume. 
    Și la urma ascuns in postare am sa spun ca am ieșit cu o dama frumoasa ce bălăcărea toți bărbații de parca eram ciumați special sa înțeleg ca noi suntem un fel de ghinion pentru femei și numai apropierea noastră de ele le deviază comportamentul, crescandu-le tensiune, posibil sa le zboare capacul la cap datorita presiunii acumulate, deviindu-le cursul vieții ireparabil in stilul negativist total aruncând șuvoaie de lava impletite cu un val piroclastic de sudalmi verbale transformându-ne in varianta remixata a unui Pompei de Ferentari sau mai rau: O Jimbolia fara marca sa demult apusa: vestitii Otteri. de JimBoLiA....
    Nu ma așteptăm la așa ceva și am lăsat-o sa vorbească preț de doua ceasuri aproape singura, rumegand apatic cu privirea bovina, chipsuri, alune, înghețată, floricele, sorbind cu nesaț circa un litru de suc de pere contorizat dupa sticlele golite de un chelner prea lenes sa le adune, sa am o revelație pentru școlarizarea proprie și personală daca uitasem ceva: Trebuia să ies cu o terminată! irecuperabila, proasta și ignoranta, confuza fără un punct de vedere clar asupra vieții, ce privește prea mult la televizor emisiuni Nule și merge la prea multe mitinguri in piața pentru salvarea Inutilitatilor/Utilitatilor de pe planeta asta, absolventa de științe umaniste cu prea multă carte, prea umblata in lume unde a fost tot țăranul de Dăbuleni adică in Dubai și dimineata a baut prea multă cafea iar acum e dependentă, a mers și merge la sala ca e cool pentru fraiera, ii tremura mâinile ca fumează prea mult, a avut puțin noroc de la natura sa fie mai frumoasa decat media sau peste medie dar in același timp otrăvitoare, și la haine puțin mai mult stil și clasa pentru un taran ambalat ca mine ce-si concediase agenta de turism.                 Concluzia mea a fost simpla de om ce stie un pic cum este viata alaturi de o Nepotrivită : Te superi dacă te refuz a fost punctul meu de vedere. E clar ca asta a sarit afara din schema mea. Ma uitam direct in ochii ei albaștrii de culoarea peruzelelor și am zâmbit indulcind problema, hai sa o lăsam pe data viitoare sa mai încercam încă odată fără prejudecăți și orgolii mărunte. Evident ca nu va mai fi o data viitoare sunt constient eu de minciuna spusă de mine dar am servit pentru prima oară adevărul în altă dimensiune cosmică usor de digerat. Mi-am îndesat hainele în masina de spălat și am dat pe singurul program de 3ore cunoscut sa-mi dispară mirosul parfumului ei amestecat cu fumul de țigară care mă imbalsamase tragand iarasi o concluzie atipică by. RMO: De aceea multe femei fac atatea lucruri în timpul lor extrem de liber după job pentru ca au diverse probleme la mansarda, citesc cărți nocive scrise de cruciate în lupta cu bărbații si apoi beau seara singure alcool acasa injurandu-ne culmea pe noi Baietii Buni.
De aceea e mai bine uneori asa stabilit ca o regularitate spre normalitate in periodic, sa mai dai o tură cu masina clasica pentru ca acolo daca ceva nu merge bine se desface și se repara si daca nu, se inlocuieste!
Si voi fi primul în scenariul numit: Gloriosul Dezastru la capitolul: Noi cei din linia întâi.
Eu ma bag voluntar.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!