A doua sansa o cerință sau o greșeală privită ca o slabiciune

Mereu discutam numai despre Impunerea Ambiției de a Decide ceva, dar cred ca meritam o a doua sansa. Încă regret ca am fost îndeajuns de entuziasmat să mă grăbesc într-o zi destul de mult prin a strica ceva ce începuse frumos si am fost eu aparent neatent sau de fapt euforia momentului. Nu mai este cazul unei reparații dar merita incercat sa faci ceva bun încă odată. Din pacate oamenii sunt prea expeditivi și vor numai rezultate să se simtă bine pe loc crezând că așa este cel mai bine. Eu ma bucur ca am incercat, mi-am cerut scuze, poate ca m-am umilit dar nu am uitat sa fiu om și acest lucru mă face să fiu eu in fata mea mai important. Nu trebuie sa judecăm aparențele, prima impresie și multe alte asa zis feeling-uri de prim moment. Trebuie să poți accepta si eșecul pentru ca la un moment dat Universul îndreaptă anumite situatii fără sa-ti ceară parerea. Asta nu însemna că trebuie să facem pariuri sau sa ne irosim la jocuri de noroc. Niciodată asa ceva
Ce vom descoperi la final? Periculoasa concluzie dar trebuie spusa, nimeni nu-i perfect si poate ca ne dorim imaginea frumoasa si perfecta a ceva ce nu este chiar asa.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!