Din ciclul Prostata Romaneasca: Amintiri din Viitor

Amintiri din Viitor-Un biftec de multe căni. Acum 10ani lucram intr-un stabiliment guvernat de Neopesedisti și pontazori copii de suflet ai lui Anaf.Furau cu toții și duceau topuri de hârtie de xerox acasă din greu ca toți aveau odrasle in facultăți mintale.Mi-a venit rândul la ghișeul ce calea personalitatea și m-am trezit ca nu era hârtie in copiatorul servisat cu greu din banii publici dar mereu lipit cu superglue și niciodată funcțional la întreaga capacitate și am cerut dreptul meu: Hârtie in copiator și toner ca se sfârșise cenușă și dădeam cu el de perete sa se reașeze in speranțe obscene ca nu voi rata Jumătățile de cap ale diverselor documente primite.Am primit in scârbă de la contabila 100pagini arhiimsufociente dar am terminat ziua cu bine sau așa am crezut.Ma aștepta in biroul șefului Gaulaiter Ilie o veche cunoștința : Doamna Contabila. Ma așteptau sa ma exorcizeze ca-mi numarasera colile folosite și lipseau 25 din cauza nenorocitului de copiator ce dăduse rateu.Mi-au întins NDC și laba trista de șef asmuțit de Coțofana hoața zice: Radule ce ai de zis după lipsa asta flagranta îți vom opri din salariu ai voi fi nevoit sa-ți dau avertisment scris.Astia furau de la Stat tot ce prindeau și voiau sa ma ardă pe mine pe rug pentru păcatele lor trupești. Am luat o decizie de 10secunde gen decizia corecta: Am apucat scaunul pe care stam, l-am izbit de biroul șefului și i-am zis: Sugi p....... contribuabilului și te rog sa-mi Reții din salariu și hârtia higienica consumată după câteva căni de biftec.Din ziua aceea am devenit angajatul Top: Nu faceți ca Radu.Dar am scăpat de grija persecuției.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!