Cum am invatat sa fac și să ascult mai multe

Cum am invatat sa tac si sa ascult mai multe.
După ce am pierdut-o pe ea si mi-a parut tare rau, pentru ca nu mi-am dorit acel lucru, mai degrabă as fi rămas prieteni, am realizat ceva: Trebuie o îmbunătățire a mea ca individ nominal.
 Evident ca am avut si eu o perioadă de glorie în sensul că vorbea gura fără să mă opresc și la un moment dat m-am potolit că am realizat ca spuneam și multe prostii. In cazul meu băutura nu are efect ca sunt genul de bețiv praf după fix două beri și pot dormi
relaxat cu fruntea pe un pahar cu disconfortul aferent după trezire adica nu am ca sfinții o aureolă în jurul capului mai degrabă am ca ORL-istii un cerc pe frunte, deci băutura în cazul meu nu are efectul scopolaminei adica acel ser al adevărului folosit în filmele eroice cu spioni din anii 70 rapoarte la al doilea război mondial, nu-mi dezleagă limba cum se dorește mai degrabă primesc o porție de somn de circa 2h. In consecinta am avut o revelatie în ziua cand am constatat că există oameni ce mă obosesc cu vorbitul lor și m-am intrebat: Si eu pot fi asa de obositor?Am presupus sigur ca da și mi-am canalizat energia altfel și am început să scriu, al naibii de greu la inceput pentru că nu veneu cuvintele, plus ca eram satirizat și ironizat la micile și inerentele greseli de scriere dar am realizat ceva: daca exista critici înseamnă că cineva este foarte atentă sa-mi citească opera ca sa-mi sublinieze prin contabilizare greselile, apoi am primit elogii și calificative gen: Mi-e greață sa-ti citesc mizeriile abjecte până la capăt și fac un efort deosebit.....Bai dar cine te pune să citești daca nu te atrage subiectul?Apoi am primit multiple mulțumiri de care am fost chiar magulit: Daca opera ta ar avea un format pe hârtie as prefera sa fie pe una ieftina și fină........Totusi nu am simțit decât un fior de bucurie gen Clientul la Auchan ce se bucura la promoția de 12suluri cu 8,90ron baxul la două straturi....Concluzia este simpla noi bărbații ca sa avem sanse mari de izbândă mai trebuie și să ascultăm damele la întâlniri, cu riscul de a parea un pic mai mototoi, nu neapărat ca vrem dar am remarcat ca lăsând femeile să vorbească poti sta relaxat ca universul te protejează și ele se liniștesc brusc după ce termină programul artistic și coregrafic.Pot fi bombe cu ceas sau proiectile uitate nedetonate iar cea mai mică mișcare iti poate provoca traume însoțite de leziuni daca nu fizice macar mentale. Concluzia serii înainte de culcare la acest articol gen: Vorbeste în pungă ca te ascultăm acasă în limita timpului disponibil este simpla: Ca bărbat daca intenționezi să cucerești Dama, e bine să taci și să asculți multe lucruri grele ce pot distruge capacitățile mentale ale unui terapeut de genul: Cum si-a petrecut dimineata la birou certandu-se cu superiorul pe scara ierarhică până la ce botoșei atrocități tricotati a cumparat o colega la copil.Recunosc ca la început fierbeam și mă gândeam cum tabloul cu pere uscate de la Pizza Hut poate fi ornament și guler aplicabil cu generozitate de câteva ori până ce rama devenea doar o masa de stinghii amorfe 4 la numar. Iti rasuna in creier o voce superioara cu tenta hispanica gen: Ce martir sunt eu sa indur astea?Nu ar fi cazul sa o tirez acasa?Dar aici intervenea din nou spiritul practic si o mica dovada de sadism: Cat poate rezista un om la un flux piroclastic verbal....Si am aflat 2ore si 50minute. Daca exista eroi sa taca si să asculte tot, au rezolvat problema de fapt.Sa o luam si altfel: sunt doua alternative 1.Dama bate campii ca sa plece si asta este, doar doar obosesti si-i dai vant fara o retinere anume cu putina bufonerie gen: Ne auzim la telefon...... 2.Ai ramas in picioare dupa atata debit verbal si poti spune ca vin zilele usoare daca te-ai obisnuit cu asta deja. Daca unii se asteptau sa gasesca o reteta a succesului le dau eterna veste proastă: Totul depinde de voi și orientarea la fata locului. ROMANI NU INCHIDETI APARATELE DE RADIO, URMEAZA UN COMUNICAT IMPORTANT PENTRU TARA.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!