Aventuri, Regimuri de Slabit, Talentul Femeii de langa tine in a-ti alege hainele si Tu Castigator

  •  Anul 2020 m-a pus in fata primei decizii existentiale: Nu ma mai durea gaura din burta dobandita in 2017 si am decis: Voi slabi, pentru mine si restul nu conteaza. Daca Craciunul lui 2019 ma ridicase la 105kg, aici este si eroarea cantarului care indica cu 3kg in minus, deci voi fi scuzat.
  • Si am inceput energic exact din data de 22.03.2020, irelevant acum de ce in acea zi sau nu alta....Regimul nu a fost decat un studiu pentru inceput deoarece nu am urmat o dieta a vreunui nutritionist ci mai degraba am redus portia de mancare la 2 mese pe zi si atat. Punct si am dat jos 22kg, fara dar si poate, iar cand vointa imi facea oarecare feste, ma cantaream si ma straduiam sa nu perseverez in exces, imi dam invoiala verbala: Azi mananci 10mici toata ziua si atat....
  • Eram si un pic gurmand, pofticios in sensul ca daca aveam o farfurie cu 8 mici+cartofi prajiti+o ceafa dubla de porc in fata ma straduiam sa o termin, dupa un an si ceva in care seara de seara mancasem cred ca mai mult de 380-390 de shaorme mari la farfurie pentru le-am pierdut sirul, ma vazusem trecand pe langa o vitrina si am vazut Porkul numit EU cel din linia intai, dar acest aspect l-am tratat intr-un capitol anterior de povestit legat mai mult de hainele ce au devenit largi si aiurea. Parca, NU, cu o certitudine zici ca eram imbracat garantat de la Armata Salvarii dupa slabit. Am zis sa nu mai fiu refractar sa utilizez vechea garderoba initiala anilor 2004 cand inca aveam 68-76kg si munceam ca un apucat de vedeam ziua doar pe geamul biroului.
  • M-am lasat pe mainile Doamnei mele acum la capitolul haine corect alese si am descoperit ca femeile atunci cand vor sa fie alaturi cu barbatul iubit reusesc lucruri ce noi barbatii, nu ca am fi prea prosti sau indiferenti dar nu avem inclinatii spre frumos si estetic ci mai degraba spre functional in confirmarea unei caricaturi cu un tip imbracat de mama lui cu un jerseu crosetat prea lung avea pantolonii in jurul taliei exact ca o ciuperca de padure si coana mama ii zicea dragastos: Si cand ti se va parea indeajuns de lung, o sa-l bagi in pantaloni.....Si m-am trezit imbracat acceptabil spre bine, umblu cu Jaguarul acum, deci nu ar trebui sa-mi bat capul ce trebuie sa pun pe mine ca nu ma vede nimeni, dar intotdeauna cred ca am avut o lipsa evidenta de stil, nu importanta pentru mine cel ce consideram ca hainele nu au vreun ajutor la viata sociala dar scopul unui barbat ca mine, nu este sa mai impresioneze dame plictisite pentru ca am incheiat perioada de alergatura, Am gasit-o pe EA: deosebita, speciala si aici trebuie sa-mi multumesc eu mie si intuitiei ca m-am salvat de la irosire si alergatura anapoda spre dezamagirea corului de colindatori telefonici, amici numiti ca prieteni nu prea am decat sa fac concurenta numarului degetelor unei maini.
  • Toate femeile vor sa schimbe barbatii ce-i intalnesc chiar daca nu o spun direct si din prima dar o doresc ca decizie in subconstient, nu sensul rau dar vor sa scoata ce-i mai bun din ei, unele vor tipi smecheriti dar cand se termina smekereala raman cu sechele, altele vor un prost sa-l dirijeze ca sa fie ele sefe teroriste in casa, iar altele vor de fapt Barbatul Egal cu ele in drepturi si indatoriri in casa 50%, nici mai mult nici mai putin, aici la punctul 3 sunt de acord si eu.
  • De multe ori influenta noastra ca barbati sa te schimbi in Bine si Mai Bun este privita ca o cadere a Rangului si anume o scadere a influentei, de fapt influenta asta se vede poate din exterior cand te intalnesti cu alti amici si raspunzi la telefon, vorbesti cald si dragastos cu sotia/prietena/amanta si cei din jur doar comenteaza ironic ca altceva pot si ei sa zica: Esti sub papuc....
  • Aici e problema: Multi si-au pierdut modelele parentale, dar eu avand o familie functionala din parinti buni si exemplari, am primit intotdeauna raspunsuri bune si decente la multele intrebari puse in perioada mea de formare de la mormoloc ca individ cu o constiinta proprie. 
  • Am iesit cu tipe, femei limitate intelectual si pe care nu mi-am dorit sa le cunosc mai mult , deja fiind in cautarea unui plan de evadare dupa o a doua intalnire, dar le acordam o sansa ca eram eu prea bun cred intrebandu-le diverse lucruri dobandite ca simple cunostinte prin citit in clasele primare, de geografie sau orice altceva sa zicem, nu aveau raspuns si ziceau sec: Nu stiu si Nu ma intereseaza, consider ca este ceva neimportant sa-mi bat capul acum......Retardare ce mai, lipsa de Interes de fapt, asta e definitia, si dupa o perioada daca se infiripa ceva ziceau: Nu pot da raspunsuri la ceva ce am stiut de la inceput ca nu o sa mearga.......Adica erau clarvazatoare chiar daca le lipseau cunostinte de baza?
  • Concluzia serii de azi 30.12.2020: Nu va obositi decat sa faceti ceva bun pentru viata voastra ca barbati in ciuda exemplelor negative si sa ramaneti in continuare aceiasi tipi OK si linistiti ca fetele bune sunt chiar frumose si libere deoarece s-au saturat de Mocofani vanatori de suflete. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!