Prieteniii de mana a doua si fiabilitate.

Zilele trecute am remarcat ca statusul unui bun prieten de pe whatsapp era modificat si aparea la "Sfatul Popular" adica la Casa socotelilor Primare si de Apoi in costum de mire cu o gloata mare dezlantuita in spate si jur cohorta haotica bombardat cu o bolta de flori. Sadic fiind asa ca o dovada de cruzime am pus mana pe telefon si l-am intrebat clar, nu prin sms daca este o realitate temporara de laudat pe siteurile de socializare sau certitudine fara drept si echivoc.
Certitudinea s-a infaptuit si concretizat prin vara si omul deja ma trecuse la categoria prietenilor de mana a doua deoarece in consideratiunea sa ar fi fost traumatizant sa pot face fata unei cununii de fite si PIV(special rastalmacesc cuvintele) intr-o statiune exotica...... de pe Valea Prahovei si-n compania unor persoane prea importante, iar eu nu m-as fi ridicat la gradul lui de validare...
Asta este, el i-a vazut imbracati pe nasi la nunta, eu i-am vazut dezbracati de caracter si haine in Insorita Grecie cu niste veri in urma si i-am cam ignorat ca aveam televizor gratuit in camera de hotel la ultra-allinclusive fata de demipensiunea platita de ei la acelasi hotel adica doar cu mic dejun....
Concluzia carnatului la telefon a fost previzibila: Te oftici nu-i asa?
Nu ma oftic pe un prieten de mana a doua, mai degraba as zice ca avem si noi pe acasa ceva mai bun: o fata de nota 10 ce nu s-ar simti rusinata alaturi de mine si nici eu nu ma simt in inferioritate, dar trebuie sa treaca zeci de ani sa poti dobandi un nivel si capacitate de a gasi intr-un final pe o asemenea persoana.
Nu ma oftic de fapt pentru ca am trait viata asa cum am dorit, m-am facut de cacat sau nu cu prostii infantile, dar am incercat, poate ca fetele mele vor fi incantate peste ani dar aseara am fost mandru sa-i zic nepotului meu: Ba copile, recunosc ca nu am fost un Unchi prea bun si acesta m-a contrazis: Ba esti un Adevarat pentru ca te-ai dat in spectacol intotdeauna.
Azi a fost geniala discutia la telefon: Vorbeam protocolar la telefon cu un colaborator de job si la un moment dat aud pe speaker: Da-o in Bip..... mea de tapiterie la masina in cauza, cand mergem la Mille Miglia..... ?Era seful lui un bun amic de al meu. Recunosc ca m-am inmuiat, am vandut vechiturile de masini cu care ar fi trebuit sa concurez la Mille Miglia, sa le ia naiba de vechituri, viata poate fi frumoasa si de la volanul unui Ford Tranzit Sport Van dar ce te poate duce 2000km fara probleme si aici intervine concluzia: Ce dorim de la altii? Eu nimic, nu mai imi bat capul si mintea sa ma reconfirme altii cat sunt de bun. Sunt bun si prefer Fordul Tranzit pentru ca-mi ofera fiabilitate si siguranta pentru ca te poti baza pe EA oricand. Asa si cu relatiile, sub aspectul ireprosabil de detailing, chitul a ascuns toate imperfectiunile si gaurile lasate de rugina si timp iar la prima zdruncinatura sau mai frumos numit plastic greutate in relatie, crapa si cade tencuiala de fatada lasand un aspect cariat si gaunos.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!