Bomba Chimica nu e Toxica
Vorbim de varza murata evident, am avut o copilarie fericita oarecum realaxata dar inca ma mai bantuie amintirea achizitiei verzei toamna in octombrie de la Piata Ramnicu Nesarat ca de sarat o stim cu totii.
M-a pus naiba pe la inceputul Anului 2020 consemnat ca Fiind Jurnal Din Anul Ciumei exact pe data de 22.03.2020 sa iau de la magazin o punga vidata cu varza murata.....Am uitat de ea si prescriptia ce era trecuta ca fiind anterior consumul inainte de 20.06.2020, am decis sa o arunc astazi....08.12.2020 dar nu inainte de a desface pachetul in cauza. M-am gandit ca nu se poate intampla nimic rau iar bacteriile ce au stat in vid nu cred sa fi capatatat un grad de inteligenta incat sa terorizeze lumea.
M-am inselat....Initial punga am deversat-o in WC, mare greseala, o duhoare de gaz metan amestecata cu un miros de mercaptan parca toate fasurile unui festival Techno uns cu multa bere, varza si fasole au explodat odata si haznaua a erupt. Ciuperca Nucleara de la testele din Nevada nu a fost dezlantuita decat dupa ce am tras apa. Si astfel am stat pe o vreme pe o zi plina de ninsoare si frig cu toate geamurile deschise, dar a meritat experienta, am simtit ca traiesc si respir aer curat. Macar se confirma ca Bomba Chimica nu e Toxica sau mai plastic: Ce nu te Ucide te Intareste....
Daca va plictisiti si nu aveti ce face puteti incerca produsele vidate si ambalate cu simtul de raspundere in magazinele alaturate blocului.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!