Pisicile si Femeile din viata mea.


Este doar o analiza simplista a ceea ce se intampla in jurul meu.
Ieri m-am procopsit cu o pisica mica fara sa vreau, viata este plina de surprize si abia o redeportasem pe Cindy la mama sa am loc putin de egoism la pachet, adica sa o aduc ca pe o amanta, sa ma iubeasca si apoi sa o returnez, simteam ca nu mai era afectiva, alaturi de mine privea in gol noaptea pe fereastra si dormea in bucatarie, o tineam cu forta si incepuse sa ma zgarie, iar la un moment dat m-a scuipat si a inceput sa scoata un sunet exact ca un transformator de sudura in suprasarcina inainte de a se arde, nu mai torcea, desi inexplicabil la mama cand o vizitez pe Cindy este extrem de iubitoare....,Parcasem masina cu mult inainte de locatia unde trebuia sa ajung datorita lungimii mari a masinii detinute si am ramas socat de ceva ce in mijlocul bulevardului parea o carpa in bataia vantului dar pe care masinile o ocoleau in ultima clipa. Am realizat instant: este o pisica minuscula si va ajunge radiografie daca nu fac ceva.In acel moment, nu am mai pus intrebari existentiale ce se intampla cu mine, cat de praf este sau nu viata mea in acel moment si daca o pisica ma va face mai responsabil sau nu.......ce trebuie sa fac cu ea dupa, pur si simplu am profitat de un culoar liber si am insfacat-o ca oricum tremura toata si am luat-o de acolo. Am decis sa trec si peste animozitatile ingropate pe 15 ianuarie legate de moartea micutei Sara, pisicuta ce a murit de diabet si m-am dus la amica mea 'Veterinara" pentru ca nu stiam in alta parte sa merg, evident ca aceasta mica pisica este 'Dracu Gol" brusc devenind foarte vioaie si dupa cum se vede stie 3 lucruri: sa traiasca alaturi de cineva din prima: Din prima si-a facut nevoile la litiera, miauna bine si in afara de purici nu are alte defecte de fabricatie.......Cam asa gasim noi barbatii multe femei ametite si speriate dupa diverse experiente anterioare, le reparam si avem surprize la final, dar asta-i provocarea: Orice ai face nu te opri in drum.
Asta a fost pastila de ras in dimineata aceasta......
Ps. Am botezat-o Delia ca e primul nume romanesc trecut in mintea mea desi e cam greu de rostit, dar in anii 90 ca justificare a numelui era un Amplitunner romanesc adica un radio extrem de performant cu amplificator audio extrem de puternic si costa 3500lei, ce mai un produs bun.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!