Mincinosul paduche profitor-capusa sentimentala cu talent neomologat la OSIM,


Aseara m-am reintalnit cu un fost coleg de job de acum 4 ani, in fapt un artist in felul lui si anume cel mai libidinos exemplar cu priza la femei garantata.Daca o femeie proaspat casatorita se desparte de sotul ei din cauza unui astfel de vrajitor poate ca este catalogata in fel si chip, dar eu cred si sustin in continuare ca totul tine de vrajeala gratuita aruncata in lupta de cucerire a gastei salbatice.Dar sa ai la activ trei asemenea lovituri clar este vorba de un talent nativ folosit in sens negativ. Martor am fost in 2008 la distrugerea casniciei unei colege proaspat casatorite in sufletul careia se bagase incepind cu tigara de fumat la colt si pina la parasirea domiciliului conjugal din partea ei, relatie terminata brusc cand la 6luni dupa eveniment colega ne-a parasit plecind la o firma concurenta.Nu sunt in masura sa judec ca nu asta este scopul cugetarii, dar aseara la Mac Donald am reusit si am avut onoarea sa iau parte cu urechea la discutia telefonica in live intre victima si vanator. Rezumatul a fost urmatorul: isi incepe repertoriul in 5 puncte invariabil si cu lovitura de gratie daca nu merge cu primele 5, are si lovitura de numarul 6.Are trei surori mai mari si el a fost imbracat din mila lor cu hainele ce le-au ramas mici, adica punctul.1 ca a avut o copilarie grea(minte cu nerusinare ca erau saraci cand 2din cele enumerate sunt functionare la BRD si una este maritata cu un medic in UK), punctul.2 cel mai dezarmant aproape lacrimogenul si anume ca nu aveau jucarii de mici si le repara pe cele gasite in pubela de gunoi cu piese incomplete si disparate.3.Colegele de scoala si liceu nu-l placeau ca era prost imbracat.4.Fetele ce le placea el nu se uitau la el ca se uitau la baietii mai mari ca el.5.In facultate din lipsa banilor i-a luat unei fete un Pepsi si el a zis ca nu vrea deoarece nu avea mai multi bani in buzunar.Interlocutoarea lui a servit-o maxim in incheiere la telefonul dat pe speaker cu nosalanta: Acum m-ai gasit pe mine si o sa am grija de tine de acum incolo sa nu se mai intample asa ceva.
Nu ma intrebam de punctul 6 ce poate fi ca lovitura fatala in cucerire, la ora 22 rupt de munca sa aflu si punctul 6 era doar o informatie la pachet, dar onoarea mea avea nevoie de asa ceva si l-am intrebat ce-i punctul 6.Sst imi zice individul urmeaza desertul.Ca un porc bagasem in mine de foame un sandwich de porc la meniu mare cu inca un Big mac si o inghetata de Mac flarry cu caramel.
De masa noastra se apropie o domnisoara mai tinerica decit noi, acceptabila din toate punctele de vedere, brunetica si micuta cu pielea lucrata la solar, toata numai zambet de placere la vederea amicului "V" :Te rog sa faci cunostinta cu Malvina o buna prietena de-a mea...Vai draga de ce esti mitocan si minimalizezi relatia noastra de fata cu prietenii, ti-e rusine cu mine?
Intre doua pauze publicitare de butonat telefoanele a celor doi din fata mea, am terminat si eu de golit mega paharul de cola no.2 al celui de al doilea meniu si m-am ridicat politicos de la masa invocand ora tarzie si faptul ca doar la Drive se mai servea ceva.
Urcand in masina am simtit telefonul bazaind si misterul a fost lamurit.Mesajul era acesta: Intotdeauna sa fie altceva in asteptare pe banda rulanta, la un moment dat te plictisesti si altfel ai muri plin de frustrare, poti sa o spui ca nu vei fi condamnat.
Eu sunt doar naratorul in acest caz asa ca nu pot fi judecat de pareri pro sau contra copilaresti, mai degraba acest vanator incearca sa dea timpul inapoi.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!