Asemanarea intre facebook, astrologie, cititul in palma si declinul liniei erotice.


Recunosc ca tata a vrut sa ma faca om si a reusit, s-a tinut de capul meu sa invat carte, alti copii poate ca numai pe sfert cat am fost eu impins de la spate si sustinut poate ca ar fi realizat mai mult sau mai putin, nu pot confirma; dar astrologia nu a fost punctul meu forte si anume dimineata cand apare la vreun post tv ceva legat de zodii mut postul, dar citesc minute bune revista Stiinta si Tehnica uneori cu riscul de a intarzia la pravaliii, distractia a inceput de curand cand am tot auzit ca si ghicitoarele faimoase au evident tableta si consulta profilul victimei ce le calca pragul pentru a afla adevarul existential adica minciuna intr-o alta dimensiune cosmica. Pe vremuri am citit o carte: Vraji in zaturi de cafea ce o recomand celor ce mai stiu sa citeasca si sa scrie manual, unde faimoasele cititoare in palma aveau in antreul de asteptare personaje dezlegatoare de limba deghizate in clienti fel de fel de dubiosi ce perpeleau cu intrebari gasca de victima pina aflau tot trecutul acesteia si asa cum spune un mare filozof: cerceteaza trecutul unui om sa ai reflectii despre viitorul lui. Acum facebookul a luat locul astrologului de serviciu, a antreului ghicitoarei, a globului de cristal vodoo si doar pune informatia in palma ca sa auda si omul ce-si doreste.Ce cauta Bart Simpson in aceasta ecuatie?El a vrut sa mearga la curve si cum nu avea varsta necesara s-a gandit ca Linia erotica este mai usor de accesat, si in afara de factura telefonica astronomica aidoma unei comete nu lasa urme si boli venerice. Zis si facut, daca nu a vazut cineva episodul il povestesc eu acuma doar in cateva cuvinte, copilul a sunat, a primit ceea ce astepta: o voce dulce si melodioasa si-a spus pasul si a primit un bonus verbal: bip bip bip.
Curios din fire ca orice copil a vrut sa afle originea si locatia vocilor din izvorul nemuririi si a aflat evident din factura telefonica locatia asa zisului templu al placerii si a ramas dezamagit total cand a ajuns acolo: era un fost depozit in ruina din suburbii, unde pe randuri multe erau femeile grase cele mai dezgustatoare si batrine intalnite vreodata poate la concurenta cu vrajitoarea asa de bine descrisa in Robin Hood, dar aveau cele mai calde, dulci si suave voci intrerupte doar de scobiturile dezinteresate in nas si ragaielile aferente partajate cu mana dupa coca cola. A primit in schimb 3 felii de dulceata pe paine pe care le-a mancat partial si a incheiat cu butada: Doua le-am dat gata si una am lins-o.
Concluzia este ca dupa difuzarea episodului in cauza linia erotica a avut scaderi dramatice in state si un declin formidabil.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!