Umilinta de a fi somer o actiune motivanta

Umilinta de a fi somer o actiune motivanta
Da am fost SOMER si asa ceva la un moment dat, eram supercalificat si nu era nevoie de ingineri pregatiti, numai de incompetenti angajati in special pe sistemul PCR adica PILE si RELATII, entitatea din care faceam parte in 2012, a hotarat ca nu mai este nevoie de noi 28 de oameni de diverse varste cu pregatirea vasta intr-un domeniu restrans, evident ca nu eram un lingau de sefi si ma bazam strict pe cunostintele mele profesionale, dar nu a fost de ajuns, acum au trecut fix 7ani si pot spune ca am luat viata de la capat, m-am reinstruit, am investit in pregatirea si experienta profesionala proprie, am obtinut permisul de conducere cat C-E, am condus trailere, am invatat sa lucrez pe stivuitoare, am carat marfa, am refacut kilometrii de instalatii electrice si automatizari, am reparat autocamioane si turisme in conditii THA (tropicus humidus aridus), am invatat singur sa fac diagnoze auto, am calatorit pana La Rascrucea Civilizatiilor sa constat ca am fost motivat zi de zi sa nu abandonez, sa ma upgradez continuu, sa fiu la zi cu tot ce tine de masini. Concluzia este ca odata si odata in viata merita sa fii somer ca sa te trezesti la viata, sa fii umilit a sta si citi la ANOFM liste intregi cu joburi de bucatari sau manipulant marfa la Kaufland sau agent de paza pe santier, apoi sa stai la o coada de 4km in jurul Targului de Joburi de la Polivalenta pentru a ti se viza carnetul pe luna in curs si implicit a fi beneficiarul mizerei alocatii. Mi-am propus si reusit sa nu mai fiu la mana unui sef ce-si ascunde incompetenta prin aroganta sa reusesc prin forte proprii in principiul: Cele mai prost platite joburi iti consuma cel mai mult timp din viata, si intotdeauna sa pun intrebarea impertinenta la un interviu: De ce a plecat persoana dinaintea mea.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!