Pacaleala de 1 Aprilie






Pacaleala de 1 Aprilie
Da am uitat si de asta cu totii dar nu este timpul pierdut astazi de ziua pacalelilor sincere, am vorbit cu mama la telefon mai devreme special sunat: Vezi sa nu te pacaleasca cineva astazi!
La cat de pacaliti suntem noi romanii zilnic de viata o inofensiva pacaleala nu strica, chiar e benefica.Imi aduc aminte ca-n 2008 aveam o colega de pravalie ce detinea mandra un extra si curat.....Matiz Rosu si noi colegii am cumparat niste buline autoadezive electrostatic negre si Matizul a devenit Mega-gargarita in toata splendoarea si lauda noastra. Singura ce nu a gustat sub nici o forma povestea a fost Flori colega noastra ce aproape a facut apoplexie si delirum tremens, i-au dat apa alte colege, tremura si comenta: Masina mea, din banii mei luata.......norocul nostru mare a fost ca singura ce a apreciat a fost copila ei ce a zis: Mami are o gargarita cu aripi si zboara....Ale naibii buline doi ani au stat pe masina si intr-o zi de vara cu soare urmata de o ploaie torentiala au disparut.
Eu va invit sa va simtiti bine astazi si sa-i pacaliti usor pe ceilalti de 1 Aprilie Ziua Pacalelilor.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!