Intalnire cu o fosta nevasta

Intalnire cu o fosta nevasta, da este o realitate, stam relaxat la Kaufland si priveam lumea cum turba la coada impingand cosurile pline de bucate pentru obezi si imbuibati, deodata am zarit-o ca era si greu de recunoscut la Farmacia Sensiblu unde lucreaza, nu am holbat ochii ca nu ma mai mira nimic si nu ma impresioneaza fazele lacrimogene, am terminat coada si am descarcat cele 3 lulele in masina si m-am dus la ea desi nu mai aveam nimic de spus dupa 17ani dar am zis sa fiu conciliant deoarece nu ne despartise focul sau apa ci mai degraba caracterul ei slab ca o frunza in vant nascuta fiind pe 9 martie 1976, daca bine imi aduc aminte, stilul meu este de a nu da inapoi asa am salutat-o in amintirea vremurilor bune si a clipelor frumoase petrecute impreuna cu o doza specifica de nebunie, femeia era aparent nedumerita dar m-a recunoscut instant, am distins chiar un ranjet pervers pe fata ei si cred ca se pregatea sa-mi bage vreun repertoriu despre succesele in viata ca asa fac femeile sa aiba ele un cuvant Greu de nesters, isi arma Torpila Bionica, m-a intrebat frumos intepat extrem de politicos de unde o cunosc si i-am replicat ca am fost ceva ani buni impreuna, chiar casatoriti ca un mic neinsemnat amanunt care se regaseste inca pe ecusonul ei cu numele meu de familie, dar nu conteaza poate ne vom intalni peste 20ani tot asa din intamplare a fost parerea mea expusa verbal, mi-a parut bine ca am revazut-o si am subliniat ca nu s-a schimbat si arata extrem de bine, asa de incheiere ca sincer sa fiu, nu are rost sa risipesc rabdarea multiconsumatorului octogenar de spirulina imbuteliata ce sta la coada in urma mea, asa cum am zis si la divort: Nu are rost sa risipim banii contribuabilului inutil. Nu ma vad cu lopata sa dezgrop mortii si mi-am dat seama ca sunt eliberat in sfarsit de o intrebare, nu am cum sa o urasc sau sa am vreun resentiment, chiar a fost lipsita de personalitate, nu ma interesa daca i-a fabricat copii vreunui fericit sau nefericit, ce viata minunata are ea, pentru ca nu era important, chiar era praf femeia asta si nu a invatat nimic de la viata, asta a fost concluzia mea aseara, sa-si pastreze ea pregatita in asteptare un perdaf pentru cine stie cand si ce......Daca eram vreun criminal violent sa o fi batut-o sau calcat in picioare sau nemernic fara drept de apel poate ca m-ar fi apasat sentimentul culpabilitatii dar femeia era clar aselenizata gresit si fara modul de evacuare pe alta planeta nepotrivita si atunci si acum, fara un scop precis in viata, lipsita de vointa de a face ceva si soft propriu dar cu o rautate proprie asociata vicleniei si prostiei.Punct.
Aceasta-i pastila de ras pentru ziua de astazi, deci trebuie sa merg mai des sau nu la Kaufland cu pricina, aici las cititorii sa decida.....cat de cocalar sau neam prost sunt.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pantalonii lui Haplea

Arta de a merge mai departe

Cainele ce a baut prea multa cafea!